Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Email marketing sau social media? Ce spuneti de amandoua?
Tags: email, email marketing, social media, newsletter
Pe langa social media, emailul poate parea un instrument de marketing perimat. Este foarte vechi in bransa online, newsletterele deja nu mai sunt iesite din comun, iar a avea un cont pe Yahoo! ori Gmail este un fapt cat se poate de banal, esential, dar banal. Ei bine, in ciuda acestor aspecte (ori tocmai de aceea), email marketingul ramane o forma de promovare importanta.
Pe langa social media, emailul poate parea un instrument de marketing perimat. Este foarte vechi in bransa online, newsletterele deja nu mai sunt iesite din comun, iar a avea un cont pe Yahoo! ori Gmail este un fapt cat se poate de banal, esential, dar banal. Ei bine, in ciuda acestor aspecte (ori tocmai de aceea), email marketingul ramane o forma de promovare importanta.
Iar ca sa va convingeti de acest lucru, aveti in vedere faptul ca alaturi de cautarea unor informatii pe motoare ca Google, verificarea emailului este cea mai frecventa actiune realizata de catre orice utilizator de internet. In plus, noile dispozitive inteligente, gen smartphone, tablete, incurajeaza si mai mult aceasta activitate.
Asa incat, din propria strategie de marketing nu ar trebui sa lipseasca si campaniile prin email. Iar pentru a face din acestea o experienta cat mai sociala, tineti cont de urmatoarele:
1. Distribuiti si iar distribuiti. Includeti in fiecare newsletter un buton de Like sau Tweet. Nu va rezumati doar la optiunea clasica „Distribuie unui prieten”, includeti mai degraba inconitele specifice retelor sociale, astfel incat link-ul respectiv sa poata fi distribuit unei liste intregi de prieteni ai abonatilor.
2. Social media si email marketingul. Daca social media va poate fi de folos pentru a va face cunoscut newsletterul si newsletterul va poate fi de folos pentru a mediatiza contul social media. Cum? Invitand si directionand abonatii catre pagina de Facebook a companiei sau catre contul de Twitter. Dar inainte de toate dati-le un motiv sa faca asta. Explicati-le succint de ce ar trebui sa va devina fani in universul social media.
3. Includeti in fiecare newsletter un „apel social la actiune”. Nu va bazati doar pe iconitele sociale pentru a aduce vizitatori pe conturile de Facebook sau Twitter. Cu alte cuvinte, intrigati-va abonatii cu un subiect a carui discutie se continua pe retelele de socializare.
4. Solicitati feedback. Folositi-va de crowdsourcing pe contul social media pentru a afla subiectele de interes pentru publicul vostru. Invitati-va fanii sa puna intrebari si sa ofere feedback postarilor voastre si alaturati-va discutiilor. Astfel, din aceste intrebari si feedback veti putea extrage subiecte pentru continutul newsletterului.
5. Apelati la comunicarea incrucisata. Postati subiecte din newsletterul companiei pe retelele de socializare. Din cand in cand, postati fragmente din aceste postari pe toate canalele social media pentru a reaprinde discutiile. Sau pur si simplu trimiteti un email separat prin care invitati abonatii sa participe la o conversatie interesanta desfasurata in sfera social media.
Asadar, cand vine vorba despre promovare, in loc sa alegeti intre o metoda sau alta, cautati sa va folositi de ambele.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.