Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Email marketingul in 2012
Tags: email marketing, tendinte 2012, campanii email, promovare email, newsletter
Unii se tem pentru el, crezand cu oarece indarjire ca, intr-o era a social media, timpul sau a cam trecut, dar costurile mici si eficienta il fac deosebit de util, ba chiar de neinlocuit. In ciuda oricaror supozitii si temeri, email marketingul nu va disparea dintre instrumentele de promovare, ci doar se va suferi unele transformari.
Unii se tem pentru el, crezand cu oarece indarjire ca, intr-o era a social media, timpul sau a cam trecut, dar costurile mici si eficienta il fac deosebit de util, ba chiar de neinlocuit. In ciuda oricaror supozitii si temeri, email marketingul nu va disparea dintre instrumentele de promovare, ci doar se va suferi unele transformari.
Cata vreme verificarea postei electronice ramane una dintre cele mai comune si frecvente activitati online, email marketingul ramane si el in atentia advertiserilor. Si pentru ca spatiul si regulile online se modifica continuu, promovarea prin email va avea parte de propria sa portie de schimbari. Iata care sunt tendintele pentru anul ce tocmai a inceput.
Relevanta este prioritara. Intr-o lume ocupata si preocupa nu poti sa arunci pur si simplu cu mesaje de tot felul si la intamplare, asteptand ca universul sa iti raspunda in vreun fel. Nimeni nu isi mai permite sa citeasca ceva ce nu il intereseaza, nici macar daca s-a abonat. De aceea, relevanta este cheia cu care se deschid portile succesului si newsletterele.
In plus, providerii de servicii de email, precum Gmail, Yahoo sau Hotmail, cauta mereu metode de a prioritiza mesajele intr-o maniera tot mai specifica, personalizata. De exemplu, Gmail a creat pentru asta Priority Inbox.
Carevasazica, e vremea mesajelor relevante, croite dupa chipul si asemanarea destinatarilor, mai exact, dupa preferintele lor.
Personalizarea mesajelor. Personalizarea mesajelor inseamna mai mult decat un simplu mesaj de intampinare ce foloseste numele destinatarului. Pentru ca timpul a scazut, asteptarile au crescut, iar abonatii nu vor mai fi impresionati de faptul ca le spuneti pe nume, asa ca e timpul sa faceti un pas in plus. Iar daca inca mai utilizati formula „Stimate abonat”, newsletter-ul are nevoie urgent de un upgrade.
Noua tendinta in email marketing este de a aduna cat mai multe date despre abonati (apeland la istoricul achizitiilor efectuate, activitatea online) si de a le utiliza in asa fel incat sa creati pentru ei continutul perfect sau aproape perfect. Informatiile oferite trebuie sa corespunda in buna masura preferintelor si asteptarilor celor care le primesc.
Mesajele-eveniment. Utilizatorul de internet este asaltat de mesaje si reclame, asa ca nu-l deranjati inutil si nu-l plictisiti prin abundenta emailurilor trimise. Pentru a evita astfel de situatii s-au inventat emailurile-eveniment, care devin din ce in ce mai populare printre advertiseri. Ele sunt un pretext pentru a prezenta o oferta deosebita, o campanie de discounturi ori a anunta lansarea unui produs exceptional.
S-a constatat ca emailurile-eveniment au o rata de deschidere cu peste 70% mai mare decat newsletterele saptamanale. In plus, genereaza de 5 ori mai mult ROI decat cele trimise cu regularitate.
Mana-n mana cu tehnologia. In cazul de fata, aceasta ia forma gadget-urilor mobile. Utilizarea telefoanelor inteligente si a tabletelor face necesara adaptarea newslettrelor la noile formate tehnologice. Nimic nu e mai neplacut decat a nu putea vizualiza corespunzator un email deschis cu ajutorul telefonului mobil. De altfel, in 2011 aproximativ 15% dintre newlettere au fost vizualizate prin intermediul dispozitivelor mobile.
Utilizarea social media. Social media nu este un rival pentru campaniile de email marketing. Dimpotriva, poate fi un mijloc foarte eficient de promovare, asa ca dati-le ocazia abonatilor sa impartaseasca cu prietenii de pe Facebook sau Twitter ofertele speciale pe care le creati.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre email marketing
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.