Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Greseli de marketing pe care ar fi bine sa le eviti
Tags: greseli de marketing, obiective, consumatori, relatii cu clientii
In incercarea de a se face cat mai remarcate si a atrage cat mai multi clienti, anumite branduri au tendinta de a face mai multe greseli. Iata care sunt cele mai des intalnite greseli de marketing, ce ar trebui pe cat posibil evitate.
In incercarea de a se face cat mai remarcate si a atrage cat mai multi clienti, anumite branduri au tendinta de a face mai multe greseli. Iata care sunt cele mai des intalnite greseli de marketing, ce ar trebui pe cat posibil evitate.
Daca vrei ca oamenii sa apeleze la serviciile tale si nu la cele ale competitorilor, este important ca atunci cand creezi website-ul companiei sa iei in considerare doleantele consumatorilor. Daca website-ul are scop pur publicitar si nu include informatii relevante privitoare la ceea ce ii intereseaza cu adevarat pe consumatori, atunci risti sa pierzi multi clienti potentiali, care vor apela in schimb la brandurile concurente. Este de dorit ca site-ul sa ofere consumatorilor informatii si resurse esentiale, nu sa ii bombardeze cu materiale publicitare.
2. Lipsa unui department de customer service
Departamentul de Relatii cu Clientii nu trebuie sa lipseasca niciunei companii. Recomandarile din partea clientilor multumiti sunt extrem de importante si reprezinta cea mai eficienta si simpla metoda de promovare a afacerii. Usurati-le munca consumatorilor, oferiti-le cai multiple prin care sa va poata contacta: adrese postale, adrese de email, numere de telefon, link-uri catre canalele social media. Raspundeti-le prompt la intrebari, solicitari si reclamatii.
3. Lipsa unor materiale publicitare care sa fie pe placul consumatorului
Multe companii fac marea greseala de a nu lua in seama preferintele si nevoiele clientilor atunci cand creeaza materialele promotionale. Atunci cand concepeti materiale de marketing, ganditi-va mai intai la modul in care acestea vor fi percepute de audienta tinta.
4. Greseala de a incerca sa faci prea multe deodata
Este destul de tentant sa vrei sa implementezi fiecare tehnica de marketing nou aparuta, insa aceasta abordare se poate dovedi a fi o mare pierdere de bani si timp. In loc sa incerci fiecare metoda nou aparuta, concentreaza-te doar asupra catorva tehnici de marketing si incearca sa le implementezi cat mai eficient.
5. Ignorarea clientilor existenti
Cu toate ca este important sa atragi cat mai multi clienti noi, nu trebuie niciodata sa uiti de clientii deja existenti. Castigarea de noi clienti este mult mai costisitoare decat pastrarea celor existenti. Daca ignori nevoile si dorintele clientilor existenti, vei inregistra o scadere drastica a profitului.
6. Nestabilirea unor obiective clare
Orice companie de succes trebuie sa isi stabileasca anumite obiective pe care doreste sa le duca la indeplinire. Inainte sa iti poti promova cu succes afacerea, trebuie sa definesti obiectivele pe intregul an. Tintele trebuie sa fie precise si sa nu uiti sa incluzi metodele prin care vei atinge aceste obiective. Odata ce ai pus bazele unui plan clar, vei putea sa eviti multe greseli si sa iti construiesti cu succes baza de date.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.