Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sfaturi pentru campanii de email marketing reusite
Tags: email marketing, campanii, canal de marketing, mesaje eficiente, consumatori, mesaje de marketing
Chiar daca cele mai noi canale de marketing castiga in popularitate, email-ul ramane principalul canal prin care poti comunica clientilor mesajul de marketing intr-un mod cat mai eficient. Un studiu recent indica faptul ca aproximativ 77% dintre consumatori prefera inca acest canal traditional - email-ul - pentru primirea mesajelor si ofertelor promotionale.
Chiar daca cele mai noi canale de marketing castiga in popularitate, email-ul ramane principalul canal prin care poti comunica clientilor mesajul de marketing intr-un mod cat mai eficient. Un studiu recent indica faptul ca aproximativ 77% dintre consumatori prefera inca acest canal traditional - email-ul - pentru primirea mesajelor si ofertelor promotionale.
1. Mesajele nepersonalizate si neadaptate pietei tinta
Este extrem de important sa iti personalizezi mesajele in functie de publicul tinta, altfel mesajele tale vor fi complet irelevante pentru un anumit grup de persoane.
2. Mesaje neimbunatatite
Daca ai observat ca un anumit mesaj nu da roade, dupa ce l-ai utilizat iar si iar, inseamna ca trebuie sa iti schimbi urgent abordarea. Mesajele eficiente nu se nasc peste noapte, acestea rezulta in urma unui proces indelung de teste si imbunatatiri.
3. Mesaje care nu contin link-uri catre site-ul companiei
Abonatii nu pot face nicio comanda daca mesajele trimise prin email nu contin link-uri catre paginile de produse de pe site. In acelasi timp, inserarea prea multor link-uri nu este nici ea benefica, deoraece poate avea un efect paralizant asupra abonatilor. Cel mai indicat este sa le oferi acestora un singur call-to-action si un singur link functional, pentru a evita confuziile.
4. Mesaje care nu pot fi vizualizate pe dispozitivele mobile
Chiar daca va necesita un efort suplimentar, trebuie sa te asiguri ca toate email-urile trimise pot fi vizualizate pe toate sistemele de operare cunoscute, inclusiv pe dispozitivele mobile. Chiar daca ai conceput un mesaj de calitate, extrem de reusit, daca abonatii nu il pot vizualiza folosind tableta sau smartphone-ul, totul a fost in zadar.
5. Mesaje irelevante
Acorda o mare atentie continutului mesajului. Nu iti sabota intreaga campania de email marketing prin folosirea unor mesaje irelevante, ilizibile sau inutile.
Sursa: Marketingprofs.com
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.