Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Trei trucuri pentru a nu va plictisi abonatii
Tags: newsletter, clienti, mail, abonati
Cand trimiteti mail dupa mail, newsletter dupa newsletter, dupa aceleasi tipare si apleand la aceleasi titluri prafuite, e foarte usor sa cadeti in pacatul plictisirii abonatilor. Iar asta nu va va creste faima, ci va scadea numarul cititorilor.
Cand trimiteti mail dupa mail, newsletter dupa newsletter, dupa aceleasi tipare si apleand la aceleasi titluri prafuite, e foarte usor sa cadeti in pacatul plictisirii abonatilor. Iar asta nu va va creste faima, ci va scadea numarul cititorilor.
Newsletterul constituie o modalitate eficienta de a intari imaginea bradului si de a promova produse, servicii, campanii de discount. Totusi, fiind vorba despre marketing, este bine sa fiti ceva mai creativi, mai ingeniosi in utilizarea instrumentelor specifice, revigorand din cand in cand relatia pe care o stabiliti cu proprii clienti.
Daca a-i face pe oameni sa se aboneze la cate un newsletter e destul de facil, pentru a le castiga atentia si fidelitatea e nevoie de ceva mai mult efort. Iata cateva trucuri menite sa creasca rata angajamentului celor care s-au abonat deja la newsletterul companiei.
1. Anunturi, alerte, mesaje de reamintire. Indiferent ca organizati un eveniment, lansati un nou produs sau promovati o oferta, faceti acest lucru cunoscut cu ajutorul unei serii de trei mesaje: primul va anunta si prezenta evenimentul sau oferta, al doilea va oferi date privind perioada in care va avea loc sau va fi disponibila, iar al treilea va fi trimis, spre aducere aminte, cu putin timp inainte de data lansarii. Par multe mesaje, dar functioneaza tocmai pentru ca starnesc si intretin curiozitatea clientilor. E un fel de teasing prin email. Important este ca intervalul de timp dintre expedieri sa nu fie foarte scurt.
2. Continut atractiv si util. Cresteti angajamentul si loialitatea consumatorilor inserand in cadrul newsletterului nu doar mesaje de promovare, ci si informatii de interes pentru cititori, care pot lua forma stirilor, articolelor, prezentarilor, clipurilor video.
3. Faceti oferte de tipul up-sell si down-sell. De exemplu, incurajati clientii sa faca inca o achizitie trimitandu-le un mesaj automat cu o serie de produse sau servicii complementare celor deja cumparate. Daca nu aveti succes, apelati la o metoda down-sell, fie reducand pretul, fie oferind facilitati suplimentare.
Cu alte cuvinte, daca nu vreti sa va plictisiti abonatii, creati un mix atractiv de campanii prin email, facand apel la propriile resurse de creativitate.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.