Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 reclame care ne-au convins
Tags: reclame uluitoare, photoshop, reclame creative, publicitate, print
Cum sa captezi atentia pietei tinta? Prin reclame originale si creative, inventive si geniale. Dar nu este asa de simplu. Trebuie sa ai o idee nemaiintalnita, pe care sa o imortalizezi printr-o reclama print uluitoare, socanta sau complet ciudata. Urmatoarele 10 reclame print demonstreaza ca, in publicitate, totul este posibil, mai ales cand se face apel la Photoshop.
Cum sa captezi atentia pietei tinta? Prin reclame originale si creative, inventive si geniale. Dar nu este asa de simplu. Trebuie sa ai o idee nemaiintalnita, pe care sa o imortalizezi printr-o reclama print uluitoare, socanta sau complet ciudata. Urmatoarele 10 reclame print demonstreaza ca, in publicitate, totul este posibil, mai ales cand se face apel la Photoshop.
Trebuie sa incerci ceva nou
Canal+ - Toate sporturile acum pe iPhone
Google Search - Ai vrut sa spui "Battleship"?
Nu poti proteja cultura de cereale impotriva grindinii, insa o poti asigura.
Cum vreau eu sa zbor
Deconecteaza-te
Smart - Poluare
Bingo - Indeparteaza petele
Captureaza momentul
Sursa foto: izismile, acidcow
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.