Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 metode prin care poti sa iti maresti autoritatea online
Este frustrant sa vezi cum te chinui cu orele sa aduci oamenii pe site-ul tau si ii vezi cum pleaca imediat fara a se mai intoarce vreodata. Poti schimba asta!
Iata 4 metode prin care poti sa iti maresti autoritatea online si sa beneficiezi de aceste avantaje.
1. Incarca fotografiile potrivite
O poza face cat 1000 de cuvinte, nu-i asa? Daca esti de acord cu aceasta afirmatie, atunci poti sa te apuci de fotografiat si sa iti pregatesti un intreg album pe care sa il utilizezi in scrierea articolelor tale.
In functie de nisa ta, te poti afisa cu persoane care au o autoritate recunoscuta. Prin asociere, si tu vei creste!
Foloseste-te de puterea imaginilor prin a-ti desena imaginea dorita in mediul online. Foloseste fotografii cu reusitele tale si captureaza (daca nu vrei sa cumperi) cele mai interesante cadre posibile pentru postarile tale.
Nu te limita doar la a publica astfel de fotografii, insa.
Poti, la randul tau, sa promovezi alti oameni sau ganditori care sunt importanti pentru nisa ta.
Importanta imaginilor (si a videoclipurilor) este ceva ce nu ar trebui sa ignori daca iti doresti o autoritate mai mare in online.
2. Scrie un studiu de caz serios si cuprinzator
Studiile de caz sunt extrem de apreciate si promovate mai usor de motoarele de cautare. Fara investitii financiare, dar cu mult timp pus la bataie vei putea sa ajungi printre primii in maximum 3-5 luni.
Aplica ceea ce am spus mai sus, la punctul 1. Foloseste imagini care demonstreaza afirmatiile tale si pastreaza propozitiile scurte. Oamenii vor intelege ca stii despre ce e vorba, ca esti un as in nisa ta si ca se pot baza pe tine.
3. Obtine cateva marturii
Sunt greu de obtinut, e adevarat. Totusi, sunt extrem de importante. Daca ai reusit sa iti convingi colegii sa iti lase cateva cuvinte de bine pe LinkedIn, ce te opreste sa faci asta si pentru afacerea ta?
Pune-le intr-un loc vizibil si fa-le sa apara pe cele mai importante sectiuni ale site-ului tau.
Atentie! Nu folosi imagini stoc si afirmatii false. Sunt usor de descoperit!
4. Scrie si distribuie povesti interesante
Nu sunt usor de gasit si nici usor de realizat, dar odata ce ai reusit sa o pui cap la cap si sa o publici... Vei vedea rezultatele! Si te vei bucura de ele!
O ultima metoda pe care o poti aborda este legata de discutia despre slabiciuni, insa trebuie sa fii foarte atent cum construiesti textul. Temele la acest capitol sunt destul de sensibile. Unii oameni pot sa nu inteleaga pe deplin mesajul tau si te vor desconsidera. Daca esti un as in ale comunicarii, atunci un titlu precum: "Rusine si durere: adevarul privind succesul personal" poate fi un articol care te va ridica mult in ranking.
In cazul in care mai doresti sugestii, poti urmari si materialele noastre despre SERPs!
1. Incarca fotografiile potrivite
O poza face cat 1000 de cuvinte, nu-i asa? Daca esti de acord cu aceasta afirmatie, atunci poti sa te apuci de fotografiat si sa iti pregatesti un intreg album pe care sa il utilizezi in scrierea articolelor tale.
In functie de nisa ta, te poti afisa cu persoane care au o autoritate recunoscuta. Prin asociere, si tu vei creste!
Foloseste-te de puterea imaginilor prin a-ti desena imaginea dorita in mediul online. Foloseste fotografii cu reusitele tale si captureaza (daca nu vrei sa cumperi) cele mai interesante cadre posibile pentru postarile tale.
Nu te limita doar la a publica astfel de fotografii, insa.
Poti, la randul tau, sa promovezi alti oameni sau ganditori care sunt importanti pentru nisa ta.
Importanta imaginilor (si a videoclipurilor) este ceva ce nu ar trebui sa ignori daca iti doresti o autoritate mai mare in online.
2. Scrie un studiu de caz serios si cuprinzator
Studiile de caz sunt extrem de apreciate si promovate mai usor de motoarele de cautare. Fara investitii financiare, dar cu mult timp pus la bataie vei putea sa ajungi printre primii in maximum 3-5 luni.
Aplica ceea ce am spus mai sus, la punctul 1. Foloseste imagini care demonstreaza afirmatiile tale si pastreaza propozitiile scurte. Oamenii vor intelege ca stii despre ce e vorba, ca esti un as in nisa ta si ca se pot baza pe tine.
3. Obtine cateva marturii
Sunt greu de obtinut, e adevarat. Totusi, sunt extrem de importante. Daca ai reusit sa iti convingi colegii sa iti lase cateva cuvinte de bine pe LinkedIn, ce te opreste sa faci asta si pentru afacerea ta?
Pune-le intr-un loc vizibil si fa-le sa apara pe cele mai importante sectiuni ale site-ului tau.
Atentie! Nu folosi imagini stoc si afirmatii false. Sunt usor de descoperit!
4. Scrie si distribuie povesti interesante
Nu sunt usor de gasit si nici usor de realizat, dar odata ce ai reusit sa o pui cap la cap si sa o publici... Vei vedea rezultatele! Si te vei bucura de ele!
O ultima metoda pe care o poti aborda este legata de discutia despre slabiciuni, insa trebuie sa fii foarte atent cum construiesti textul. Temele la acest capitol sunt destul de sensibile. Unii oameni pot sa nu inteleaga pe deplin mesajul tau si te vor desconsidera. Daca esti un as in ale comunicarii, atunci un titlu precum: "Rusine si durere: adevarul privind succesul personal" poate fi un articol care te va ridica mult in ranking.
In cazul in care mai doresti sugestii, poti urmari si materialele noastre despre SERPs!
Autor: Florin P. Amariei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.