Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 modalitati prin care sa-ti actualizezi materialele de marketing

Tags: marketing, materiale de marketing, format fisiere, actualizare materiale

Daca participi la un eveniment de marketing, la o conferinta tematica sau al evenimente de networking, stii cat de penibil este sa ai materiale de marketing invechite. Avand in vedere ca tehnologia se schimba cu viteza luminii, este foarte probabil ca produsul sau serviciile tale sa se schimbe si ele.
Cum iti pastrezi deci materialele de marketing la zi?
 
1. Printeaza la cerere.
 
Fie ca tu esti cel care tipareste materialele de marketing sau faci din asta un serviciu outsource, nu tipari mai mult decat folosesti al un anume eveniment sau pentru o anume perioada de timp (nu prea lunga).
 
Este desigur tentant sa tiparesti mii de copii pentru a economisi cativa lei pe pagina, dar, daca iti umpli garajul cu cutii de fluturasi nu faci nimic.
 
Materialele de marketing ce trebuie tiparite in numar mic includ:
 
- cartile de vizita,
 
- brosurile,
 
- fluturasii,
 
- kit-urile media.
 
Intreaba-te care este numarul maxim din orice articol de care ai nevoie pentru un eveniment. Daca tiparesti mai putin inseamna ca poti sa mai faci schimbari la urmatoarea tiparire.
 
2. Creeaza documente usor modificabile.
 
Daca imparti acelasi fluturas la toate evenimentele, poti sa-l lasi generic, pentru a putea fi folosit la mai multe tipuri de evenimente. Daca ai insa un material customizat, este usor sa schimbi denumirea evenimentului,d e exemplu, in document.
 
Nu reinventa roate de fiecare data cand ai nevoie de materiale de marketing. Refoloseste ceea ce ai si actualizeaza-ti fisierele pentru fiecare eveniment.
 
O solutie este sa-ti salvezi documentele in Dropbox sau in alt spatiu de depozitare tip cloud pentru care toti factorii interesati sa aiba acces la fisiere.
 
3. Trebuie sa au acces la fisierele tip art.
 
Chiar daca graphic designer-ul s-a mutat in Honolulu, ai nevoie de acces rapid la fisierele cu poze, de exemplu, in orice format posibil. Pentru ca cel care-i preia postul sa faca modificari fara a mai cere bani sau timp in plus.
 
Cere ca documentele tale sa fie in unul din urmatoarele formate:
PDF
PNG
AI
JPG
EPS
TIFF
BMP
RAW (daca ai poze).

Cere o copie a fisierelor la finalul fiecarui proiect, pentru a putea sa le folosesti si pe viitor, fara a-l cauta pe artist in toata lumea.

4. Revizuieste-ti regulat materialele.

Poate ca nici nu-ti dai seama ca materialele tale de marketing sunt invechite. Trimestrial sau la intervale regulate, uita-te pe ele pentru a vedea daca sunt la zi. Cauta si greselile gramaticale. Mai roaga pe cineva sa te ajute. Mai multi ochi, mai putine erori. 
Materialele de marketing sunt adesea prima impresie pe care si-o fac oamenii despre tine, asa ca asigura-te ca sunt cat se poate de profesionist create.

Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016