Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 locuri unde se ascund ideile marete si cum sa le scoti afara
Tags: marketing, idei marete, creativitate
Cercetarea pietei este intotdeauna unul din cele mai bune moduri de a veni cu idei noi de produse. Daca pui intrebarea corecta si te uiti cu atentie, gasesti peste tot oportunitati.
Cercetarea pietei este intotdeauna unul din cele mai bune moduri de a veni cu idei noi de produse. Daca pui intrebarea corecta si te uiti cu atentie, gasesti peste tot oportunitati.
Cand analizezi piata in cautare de idei, elimini nevoia de a te intreba daca oamenii sunt dispusi sau nu sa plateasca pentru produsul tau si daca au sau nu nevoie de el sau il doresc.
Cand extragi ideea din aer pur, trebuie sa aflii daca exista vreo nevoie sau o dorinta in ceea ce o priveste. Nu uita: nu trebuie sa reinventezi roata pentru a veni cu idei noi.
Iata cinci locuri unde se ascund oportunitati de aur:
1. In curtea competitiei. Ce au planificat pentru viitor liderii din industrie? Incotro se indreapta industria ta? Acestea sunt intrebari mari carora li se poate raspunde partial verificand aplicatiile de patente ale competitorilor. Iar intalnirea cu inovatia iti zgandare intotdeauna creativitatea.
2. In review-urile de produse. Uita-te pe emag sau oriunde ai tu nevoie. Ce spun consumatorii despre produsele industriei tale: Care le sunt plangerile: Ce vor sa fie diferit? Poate vei veni cu o idee proaspata, cu o solutie mai buna la o problema persistenta pentru care stii ca oamenii ar da bani.
3. La targuri/expozitii. Acestea au mereus electii bune de produse noi. Entuziasmul si energia sunt palpabile. Este imposibil sa nu-I asculti pe vorbitori, sa nu-ti faci relatii noi, sa nu te bucuri de evenimentele speciale si sa nu te aprinzi si tu.
4. Pe culoarele retailerilor locali. Vobeste cu managerii si angajatii magazinelor pe care le iei la picior si intreaba ce probleme au ei sau clientii lor. Ce cauta acestia din urma cand intra in magazin? Sunt ei satisfacuti? Personalul magazinelor stiu ce se vidne si ce nu. Poti afla multe informatii numai intreband.
5. In rezultatele cautarilor online. Sunt multe articole publicate despre noile aparitii de produse.
Identificarea oportunitatilor coapte de inovare este doar primul pas. Inca trebuie sa-ti mai folosesti creativitatea si sa vii cu solutii la problemele identificate, inspirat fiind de noile tendinte din industria ta. Fii la curent cu tot ce se intampla in domeniul tau. Nu te complace asa cum esti. Fii creativ!
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.