Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 pasi care te vor ajuta sa iti reimprospatezi afacerea

Tags: reimprospatarea afacerii, idei noi, promotii speciale, campanie de marketing

In aceasta piata extrem de competitiva, este vital sa iti reimprospatezi campaniile de marketing, eventual sa iti creezi unele noi si sa atragi cat mai multi clienti.
Iata sapte pasi care te vor ajuta sa iti reimprospatezi campania de marketing, care poate asigura succesul afacerii tale:
 
1. Asculta-ti clientii
 
Campaniile inteligente de marketing se bazeaza pe intelegerea clientilor. Nu trenuie sa stii doar cine sunt si ce anume cumpara, ci trebuie sa stii de ce cumpara un anumit produs sau serviciu si de ce au ales sa il achizitioneze de la tine. Asadar, este indicat sa iti cunosti mai bine clientii cu ajutorul platformelor de social media si sa incerci sa obtii un feedback de la acestia.
 
2. Atrage-i prin promotii speciale
 
Foloseste stimulente speciale pentru a atrage noi clienti, eventual prin promotii pe termen scurt. Oamenii cauta produse de calitate la preturi bune, iar tu ii poti determina sa achizitioneze produsele tale prin diferite promotii sau reduceri de pret. De asemenea, le poti oferi tichete cadou atunci cand cumpara mai multe produse.
 
3. Concentreaza-te pe idei noi
 
Nu te baza doar pe o echipa mica de angajati sau exclusiv pe personalul din departamentul de marketing atunci cand cauti idei noi, chiar daca acestia sunt oamenii tai de incredere. Organizeaza sesiuni de brainstorming, cauta idei inovatoare de la persoane straine, poate chiar de la clienti. Reimprospateaza-ti constant strategia daca vrei sa ai succes.
 
4. Ofera mai mult
 
Pentru a imbunatati imaginea companiei si a-ti atrage astfel mai multi clienti, este recomandat sa te implici in campanii de promovare pentru a strange fonduri in scopuri caritabile sau chiar sa organizezi anumite tombole, concursuri si evenimente.
 
5. Improspateaza-ti continutul
 
Cand ti-ai actualizat ultima data site-ul personal, blog-ul, conturile de Facebook sau Twitter? Social media reprezinta in prezent elementul cheie care te ajuta sa iti fidelizezi clientii, sa atragi altii noi si sa generezi profit. Practic este imaginea care iti reprezinta compania in mediul online, asa ca trebuie sa ai mare grija de ea.
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016