Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 pasi catre un marketing de succes

Tags: marketing de succes, servicii de calitate, generare profit, strategii de marketing, proces de marketing

In marketing, este important sa pastrezi lucrurile simple. Exista din ce in ce mai multe metode care au scopul de a te ajuta sa iti cresti profitul, insa, in cele din urma, totul se rezuma la aceasta regula simpla, de baza: nu complica lucrurile fara rost, alege simplitatea.
Un brand este fericit atunci cand clientul este multumit. Asadar, scopul principal este acela de a te asigura ca toti clientii tai sunt multumiti si fericiti. Acest lucru implica bineinteles o calitate ridicata a serviciilor si produselor oferite.
 
Procesul de marketing implica parcurgerea mai multor pasi. Iata care sunt acesti pasi esentiali, potrivit Entrepreneur.com:
 
1. Asculta cu atentie clientul si descopera problema sau problemele pe care le poti rezolva
 
Primul pas esential este cat se poate de simplu: asculta in mod deschis. Fii atent si incearca sa descoperi potentialele probleme. Este important sa acorzi o atentie deosebita interactiunilor din social media si, in general, feedback-ului primit in mediul online. Descopera problemele consumatorilor, indeosebi acelea pe care le-ai putea rezolva tu. Astfel te asiguri ca nu pierzi nicio ocazie importanta.
 
2. Stabileste cat te va costa sa rezolvi problema respectiva
 
Al doilea pas este acela de a stabili care va fi pretul aproximativ al solutiei gasite. Este posibil ca problema clientului sa fie rezolvata prin oferirea unor servicii sau a unor informatii importante. Aici trebuie luate in considerare toate aspectele, deoarece este esential sa eviti orice greseala, oricat de minora.
 
3. Ocupa-te de marketing-ul propriu-zis
 
Dupa analizarea problemei, gasirea solutiilor si stabilirea unui pret, trebuie sa iei in considerare si costurile aferente marketing-ului propriu-zis. Daca ai gasit o solutie cu adevarat inovatoare sau interesanta, trebuie sa o promovezi eficient. Astfel, cat mai multe persoane care s-au confruntat cu problema respectiva vor putea afla despre solutia ta si vor putea beneficia de aceasta.
 
4. Ofera servicii de calitate
 
Nu uita de calitatea serviciilor oferite, deoarece aceasta este singura cale spre inima consumatorului, fiind cea mai eficienta metoda de castigare a increderii acestuia. Si nu uita ca scopul final este acela de a-ti face clientii fericiti.
 
5. Genereaza profit
 
Al cincilea pas al unei strategii de marketing se refera la generarea de profit, nu la cifra de afaceri, nu la traficul pe site, nu la vanzari, nu la premii si asa mai departe. Concentreaza-te asupra profitului, cu ce ramai dupa deducerea tuturor cheltuielilor. Profitul companiei ar trebui sa inregistreze o crestere semnificativa, permitandu-ti astfel sa iti dezvolti afacerea, sa atragi investitori si sa convingi clientii firmelor concurente sa iti cumpere produsele sau serviciile.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016