Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 reguli esentiale pentru implementarea unei strategii de marketing de continut

Tags: marketing de continut, strategie de marketing, continut de calitate, rezultate de cautare, website de succes, ranking, standarde inalte

Cum poti ramane in topul preferintelor consumatorilor si sa te pozitionezi cat mai sus in rezultatele de cautare? Facand apel la marketing-ul de continut. Un website de succes trebuie neaparat sa ofere continut valoros si de calitate pentru obtinerea unui ranking cat mai bun.
Cum iti poti imbunatati strategia de marketing de continut? Iata cateva sfaturi in acest sens:
 
1. Investeste timp pentru a intelege nevoile consumatorilor
Chiar daca obisnuiesti sa oferi informatii de calitate si continut video de exceptie, este posibil ca acestea sa nu atraga un numar mare de vizitatori deoarece nu ai inteles nevoile si dorintele consumatorilor carora te adresezi. Pentru a descoperi ce fel de continut prefera audienta tinta, urmareste alte bloguri si website-uri de specialitate din industrie si identifica tipul de continut cel mai popular, care a starnit cele mai multe reactii pe retelele de socializare. Apoi, aplica aceste informatii in viitoarele campanii de marketing.
 
2. Investeste in strategia de marketing de continut
Dupa ce ai identificat subiectele de interes pentru audienta tinta, va trebui sa investesti bani si timp in implementarea strategiei de marketing de continut. Daca esti talentat la scris, iti poti crea singur continutul, insa tot trebuie sa iti aloci timp pentru asta. Nu uita de fotografii si clipuri video – acestea sunt extrem de importante. In cazul in care nu te pricepi la scris, va trebui sa desemnezi alte persoane sa se ocupe de crearea continutului.
 
3. Stabileste standarde inalte
Pe masura ce adaugi tot mai multe articole, clipuri video, imagini si postari, asigura-te ca pastrezi standarde inalte de calitate. Este foarte usor sa renunti la continutul de calitate atunci cand ai alte prioritati sau te confrunti cu constrangeri de ordin financiar. Daca alegi sa adaugi continut de calitate mediocra vei deteriora imaginea brandului pe termen lung, iar acest lucru va determina pierderea multor cititori, dar si a multor clienti. Stabileste niste standarde inalte si nu te abate de la acestea.
 
4. Fii prezent pe retelele de socializare
Succesul unei strategii de marketing de continut depinde in mare masura de distribuirea continutului pe retelele de socializare. Creeaza-ti o imagine puternica pe retelele importante. Pentru asta, va trebui sa investesti timp pentru a interactiona cu fanii si sa eviti promovarea excesiva. Daca vezi ca numarul fanilor incepe sa scada, e timpul sa iti revizuiesti strategia. Este posibil sa te promovezi in exces.
 
5. Fii consistent
Nu uita ca nu ai cum sa oferi continut 100% de exceptie. Anumite postari pur si simplu nu vor impresiona audienta tinta. Insa nu trebuie sa te descurajezi. Continua sa oferi continut nou in mod regulat. Doar asa iti cresc sansele ca anumite postari sa devina virale. Creeaza-ti o reputatie in industria in care activezi, astfel incat consumatorii sa fie obisnuiti sa vada des numele companiei pe internet.

Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016