Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 sfaturi de marketing pentru afacerile mici
de Ana Tudor |
Tags: sfaturi de marketing, afaceri mici,
Celor mai multe afaceri de dimensiuni mici le lipseste oportunitatea de a deveni lider de top pentru cei care abia intra in afaceri dar si pentru cei mai vechi. Oare ce trebuie sa faci pentru ca liderii de top sa te diferentieze de ceilalti competitori?
Celor mai multe afaceri de dimensiuni mici le lipseste oportunitatea de a deveni lider de top pentru cei care abia intra in afaceri dar si pentru cei mai vechi. Oare ce trebuie sa faci pentru ca liderii de top sa te diferentieze de ceilalti competitori?
Iata o lista cu cinci diferente care trebuie sa se resimta si pe piata ta:
1. Calitatea de autor
Acest indiciu este inca un secret bine ascuns pentru unele perosoane, in timp ce pentru altele este un lucru obisnuit. Acesta este motivul pentru care politicienii scriu carti, oamenii celebrii scriu carti si cei care isi doresc sa ajunga faimosi se gandesc sa scrie carti. Cartile fac parte din ADN-ul nostru cultural din care reiese ca autorii sunt experti, care ar trebui tratati diferit si care merita respectul oamenilor de rand.
2. Vorbitul in public in calitate de autor, reprezinta un tipar cultural
De asemenea si predatul reprezinta un tipar de cultura. In cazul in care predai sau ai un discurs, ar trebui sa le oferi celorlalti posibilitatea de a invata cum sa te respecte mai mult ca expert individual in domeniul in care activezi. Mai mult decat atat, furnizarea articolelor si blogurilor cu un continut semnificativ dar si o prezenta online, ajuta la crearea autoritatii tale.
3. Comunicarea
Comunicarea este modalitatea prin care le poti atrage atntia si spori interesul celorlalti. Cea mai mare greseala care se comite este utilizarea unui dialect al stiintei, insa trebuie sa ai grija, clientii tai nu il cunosc. Cuvintele pe care le folosesti ca sa descrii ceea ce isi doresc si ceea ce ii atrage reprezinta cheia pentru a le capta atentia.
4. Celebritatea
Celebritatea inseamna sa devii popular in locul in care traiesti. A deveni celebru, chiar si pe plan local, implica editarea cartilor, promovare, publicitate si prezenta publicului. Celebritatea iti poate schimba definitiv cifra de piata. Mai mult decat atat, cativa dintre competitorii tai aflati inca la inceput de drum vor intelege cat de puternica este celebritatea si ii vor intelege scopul.
5. Fa foarte bine ceea ce faci
Sa fii bun la ceea ce faci si rezultatele sa reiasa atat din statistici, premii, certificate, testimoniale sau pur si simplu din parea celor care lucreaza cu tine, nu inseamna decat un singur lucru: clientii tai si cei care interactionaza cu tine si compania ta reprezinta cea mai buna forma de marketing si promovare. Daca vei promova aceste rezultate vei deveni putin diferit fata de ceilalti intr-un mod pozitiv.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.