Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 strategii de marketing pentru succes in afaceri

Tags: strategii de marketing, succes in afaceri, concurenta, cresterea vanzarilor, atragerea de noi clienti, beneficii, promovare produs

Vrei sa cresti vanzarile si sa atragi clienti noi, dar in acelasi timp sa te asiguri ca nu iti pierzi clientii deja existenti? Bob Leduc, specialist in marketing, ne ofera cateva sugestii simple si eficiente, aplicabile oricarei companii.
1. Adauga mereu ceva nou
Ori de cate ori adaugi un element nou, creezi si mai multe oportunitati de afaceri si iti sporesti vanzarile. Fie ca este vorba pur si simplu de adaugarea unor informatii noi pe website-ul companiei, acest lucru va da nastere unor noi oportunitati de vanzare, atunci cand clientii existenti si cei potentiali vor vizita site-ul.
 
Adaugarea unui produs sau serviciu nou va determina cresterea vanzarilor, in trei moduri diferite:
 
- atragerea unor clienti noi care nu erau interesati de produsele sau serviciile deja existente,
- generarea de vanzari repetate de la clienti deja existenti care isi doresc de asemenea noul produs sau serviciu
- posibilitatea cresterii vanzarilor prin combinarea a 2 sau mai multe produse si oferirea de oferte speciale.
 
2. Diferentiaza-te de concurenta
Gaseste un motiv pentru care clientii ar trebui sa te aleaga pe tine, in loc sa mearga la firmele concurente care ofera produse sau servicii similare. Spre exemplu, poate compania ta ofera rezultate mai rapide, proceduri simplificate sau servicii exceptionale de relatii cu clientii. Stabileste care este avantajul unic pe care il oferi clientilor si care lipseste firmelor concurente. Ofera-le clientilor potentiali un motiv intemeiat pentru care ar trebui sa te aleaga pe tine, in loc sa opteze pentru serviciile firmelor concurente si vanzarile tale vor creste automat.
 
3. Devino de neinlocuit
Cauta noi modalitati prin care sa iti mentii clientii interesati. Ofera-le informatii gratuite, spre exemplu. Ajuta-i sa isi rezolve problemele intr-un mod mai rapid, mai eficient si mai putin costisitor. De fiecare data cand un client se intoarce multumit, obtii o noua oportunitate de vanzare.
 
4. Promoveaza rezultatul final
Promoveaza beneficiile oferite de produsul sau serviciul tau, deoarece clientii sunt interesati doar de acestea, nu de produs in sine. Asigura-te ca toate materialele publicitare si website-urile companiei promoveaza rezultatul final dorit de clienti.
 
5. Anticipeaza schimbarea
Schimbarea reprezinta cea mai mare provocare a oricarei companii. Au trecut vremurile cand o companie putea sa reziste pe piata si sa se dezvolte constant prin simpla repetare a metodelor care i-au asigurat succesul in trecut. Competitorii sunt din ce in ce mai agresivi si mai inovativi, iar tehnologia avanseaza intr-un ritm alert, astfel ca este imposibil sa te dezvolti daca folosesti aceleasi procedee.
 
Anticipeaza schimbarea si pregateste-te corespunzator. Nu astepta sa inregistrezi pierderi pentru a lua masuri. Creste numarul de produse si servicii oferite si foloseste diferite metode de promovare, pentru a putea face fata schimbarilor.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016