Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 strategii importante de marketing si vanzari

Tags: strategii de marketing si vanzari, clienti, marketeri, rata de conversie, satisfacerea nevoilor clientilor

Succesul unei companii depinde in mare masura de eficienta strategiilor sale de marketing si vanzari. Care sunt secretele marketerilor de succes? Site-ul Inc.com ne prezinta cinci dintre cele mai eficiente strategii de marketing ale ultimului deceniu.
1. Dezvolta o strategie bazata pe satisfacerea nevoilor clientilor
Multe companii sustin ca au strategii orientate spre satisfacerea nevoilor clientilor. Cu toate acestea, putine sunt cele care reusesc intr-adevar sa se concentreze asupra satisfacerii acestor nevoi. Doar asa poti crea produse si servicii care sa asigure succesul companiei pe termen lung.
 
2. Studiaza comportamentul clientilor celor care nu aleg compania ta
Multe companii studiaza exclusiv situatiile favorabile pentru a putea reproduce succesul astfel obtinut. Insa este la fel de important sa examinam si situatiile in care am esuat, pentru a observa ce strategii si tehnici trebuie evitate in viitor. Doar putine companii studiaza situatiile in care nu au fost luate deloc decizii. Daca iti doresti cu adevarat sa isi extinzi afacerea, va trebui sa studiezi in profunzime situatiile in care clientii potentiali au ales sa achizitioneze produse sau servicii de la companiile concurente. Doar astfel vei putea descoperi care sunt punctele slabe ale strategiei tale de marketing si vanzari.
 
3. Ia in considerare intreaga experienta a consumatorului
Multe companii considera ca departamentele de marketing, vanzari si relatii clienti au functii complet distincte, insa clientii de multe ori nu vad lucrurile in acelasi mod. Din momentul in care acestia aud despre compania ta, incep sa o evalueze si sa se gandeasca serios daca aceasta este intr-adevar alegerea potrivita pentru ei. Compania ta va fi judecata in functie de modul in care situeaza comparativ cu firmele concurente.
 
4. Masoara rezultatele din marketing luand in considerare rata de conversie
In loc sa consideri ca strategiile de marketing ajuta doar la cresterea cererii de produse si servicii si la construirea imaginii de brand, este indicat sa masori fiecare activitate de marketing in functie de numarul de clienti care cumpara efectiv de la tine. Monitorizeaza fiecare campanie de marketing desfasurata pentru a sti daca aceasta merita a fi utilizata din nou in viitor.
 
5. Angajeaza oameni care stiu intr-adevar sa vanda
Scopul marketingului este sa faciliteze procesul de cumparare si sa incurajeze clientii potentiali sa cumpere serviciile sau produsele oferite de companie. Pentru a reusi in vanzari, insa, trebuie sa ai o experienta relevanta in domeniu. Orice companie are nevoie de oameni de vanzari eficienti si experimentati pentru a avea succes. 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 6 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016