Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
6 sfaturi pentru a-ti imbunatati intalnirile de afaceri
de Ana Tudor |
Tags: intalniri de afaceri, oameni de afaceri, planul intalnirii
Putine sunt companiile ale caror intalniri de afaceri dau rezultate de fiecare data si sunt productive de la inceput. De cele mai multe ori, atunci cand oamenii se intalnesc intr-o astfel de conjunctura, vorbesc si iar vorbesc, insa nu rezolva foarte multe.
Putine sunt companiile ale caror intalniri de afaceri dau rezultate de fiecare data si sunt productive de la inceput. De cele mai multe ori, atunci cand oamenii se intalnesc intr-o astfel de conjunctura, vorbesc si iar vorbesc, insa nu rezolva foarte multe.
Pentru a evita astfel de situatii, iti prezentam sase sfaturi care te vor ajuta sa ai intalniri de afaceri mult mai productive decat pana acum:
1. Toate intalnirile trebuie sa aiba un scop concret si bine definit
Singurul motiv pentru care te intalnesti cu partenerii de afaceri este evolutia companiei si a afacerilor pe care le detineti.
2. Toate intalnirile de afaceri trebuie sa aiba anumite puncte de concentrare
Scopul stabilit trebuie sa aiba anumite "subpuncte" pe care trebuie sa va concentrati inainte de a ajunge la un numitor comun.
3. Toate intalnirile trebuie sa dureze in jur de o ora
O ora, nici mai mult nici mai putin, reprezinta timpul necesar pentru luarea unei decizii.
4. Pregateste totul cu o zi inainte
Atunci cand hotarasti sa ai o intalnire de afaceri cu partenerii tai, trebuie sa ai totul bine stabili si pus la punct.
5. Cei care intarzie nu vor fi pusi in tema cu ceea ce s-a vorbit pana la momentul respectiv
Exista situatii in care unele persoane nu ajung la timp pentru a participa la intalnirea de afaceri. In aceste situatii, detaliile se reiau pentru a-i fi explicate celui intarziat. Acest obicei este unul gresit, deoarece in acest fel pierzi timpul.
6. Interziceti telefoanele/ tabletele/ laptopurile
Astfel de aparate distrag atentia participantilor la intalnire, iar acestia nu se vor putea concentra cu adevarat la discutia care ar trebui sa aiba loc.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.