Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

8 tehnici eficiente de marketing

Tags: tehnici de marketing, bob leduc, clienti potentiali, promovare produse, vanzari, materiale publicitare

Care sunt cele mai eficiente tehnici de marketing? Iata cateva din ideile unuia dintre cei mai renumiti specialisti in publicitate si marketing, Bob Leduc:
1. Clientii iti cumpara produsul sau serviciul pentru a se simti intr-un anume fel dupa ce il achizioneaza. Nu uita acest lucru atunci cand iti concepi materialele publicitare, paginile web si celelalte instrumente de vanzare. Foloseste imagini descriptive pentru a dramatiza sentimentele placute pe care clientii le experimenteaza atunci cand cumpara produsul sau serviciul oferit. Acestea le intensifica dorinta de a achizitiona acel produs si ii motiveaza sa il cumpere cat mai repede.
 
2. Testeaza in mod continuu toate metodele noi de marketing si publicitate, precum si metodele vechi pe care nu le-ai incercat niciodata. Este indicat sa aloci 80 la suta din buget pentru metodele deja dovedite, si 20 la suta pentru a testa noi metode. Majoritatea companiilor care folosesc aceasta formula inregistreaza o crestere continua, in ciuda competitiei acerbe si a modificarii conditiilor pietei.
 
3. Cuvintele si frazele provocatoare mentin interesul clientilor, astfel incat acestia sa citeasca intregul material publicitar. Cauta cutintele si frazele neinteresante si inlocuieste-le cu unele mai active. Spre exemplu, inlocuieste fraza "…este practic si ieftin" cu "…este rapid, usor si economisesti 10 lei".
 
Sfaturi si Strategii de promovare ale unei afaceri gasiti pe www.Manager.ro

4. Dupa ce le comunici clientilor potentiali ce castiga daca iti achizitioneaza produsul sau serviciul, spune-le si ce pierd daca nu o fac. Majoritatea oamenilor se tem mai mult de pierderi decat se bucura de castig. Clientii isi doresc produsul sau serviciul oferit pentru a se bucura de beneficiile aduse de acesta. Insa il vor dori cu atat mai mult daca le reamintesti ce vor pierde daca nu il achizitioneaza.
 
5. Poti elimina ezitarile de ultim moment pe care le pot avea clientii daca anunti o surpriza placuta spre sfarsitul fiecarei proceduri de vanzari. De exemplu, adauga un bonus neasteptat chiar inainte de finalizarea comenzii.
 
6. Poti creste volumul total al vanzarilor daca vei combina doua sau mai multe produse sau servicii intr-un pachet special. Stabileste un pret mai mic decat ar trebui platit in cazul achizitionarii fiecarui produs in parte. Aceasta "oferta speciala" ii va motiva pe clientii indecisi si pe vanatorii de oferte.
 
7. Clientii noi sunt intotdeauna bineveniti, insa nu trebuie sa uiti de clientii deja existenti. Este mai usor sa primesti comenzi din partea clientilor deja existenti decat sa gasesti altii noi. Tine legatura cu clientii vechi si ofera-le promotii si reduceri.
 
8. Cum te-ai simti daca ai primi un mesaj de multumire din partea unei companii, la cateva zile dupa achizitionarea unui produs? Probabil ca te-ai simti foarte bine si ai dori sa continui colaborarea cu aceasta companie. Ofera-le si clientilor tai aceeasi senzatie. Acestia te vor rasplati la randul lor, cumparandu-ti produsele si recomandandu-te si altora.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.05 din 5 - 11 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016