Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afla cum trebuie sa te comporti cu angajatii dificili

Tags: mediul de lucru, relatia sef-angajati, angajati dificili

Desi in compania ta mediul de lucru este foarte placut, niciodata nu vei reusi sa ii faci pe toti angajatii sa aprecieze acest lucru.
De exemplu, sa presupunem ca detii o companie de renume local si national. Aceasta companie este un loc ideal de munca pentru cei mai multi dintre angajatii tai, insa in mod inevitabil, exista si persoane mai putin multumite de conditiile si beneficiile pe care le oferi.

Pentru a intelege cat mai bine aceasta situatie iti prezentam cateva exemple:

1. De craciun, directorul unei companii a decis sa faca un lucru dragut pentru angajatii sai. Acesta a hotarat sa se faca o lista pe care toti angajatii sa scrie cadouri pentru copii lor, pe care nu si le pot permite. Intr-un an, o femeie s-a dus la departamentul de resurse umane, pentru a reclama ca din cauza faptului ca a avut o lista prea mare de cadouri, nu au fost cumparate toate lucrurile scrise pe lista, ba chiar bicicleta pe care a primit-o a fost verde si nu albastra.

2. In urma cu cativa ani, detinatorul unei companii a decis sa ofere celor 350 de angajati carduri de benzina in valoare de 50 de dolari pe luna. Ideea a fost  primita foarte bine, iar majoritatea angajatilor au fost foarte incantati si multumiti de aceasta initiativa. Toti angajatii apreciau gestul, mai putin unul, care a fost atat de indignat, incat a mai cerut un card, deoarce el avea doua masini.

3. Intr-o companie, in fiecare an de sarbatori se angajeaza o petrecere mare, la care sunt invitati toti angajatii impreuna cu sotii si sotiile lor. Bugetul alocat pentru aceasta petrecere este in valoare de aproximativ 50.000 de dolari in fiecare an. Mai mult decat atat, cei de la companie au organizat si concursuri de tip "casino", la care angajatii pot castiga premii precum iPaduri sau Xboxuri. Intr-un an, un angajat s-a dus la raionul de un firma cumpara tichetele pentru concurs si a luat tot stocul de tichete folosite la concurs, astfel incat echipa lui a castigat toate premiile puse la bataie.

In cazul in care ti-ai tratat cum se cuvine angajatii pana acum, cum vei reusi sa ii impaci pe cei care nu apreciaza nimic din ceea ce le oferi? Iata trei sfaturi pentru o cooperare cat mai buna:

1. Arata-le cat sunt de importanti

NU vor stii decat daca nu le spui cat de buni sunt si cat de mult reprezinta pentru compania ta faptul ca ei se afla acolo.

2. Pastreaza-i doar pe cei buni

Nu trebuie sa iti pierzi prea mult timp cu cei care nu se potrivesc companiei tale. Incearca sa te concentrezi doar pe acei angajati care te ajuta cu adevarat.

3. Incearca sa impaci pe toata lumea

Incearca sa devii cat mai popular in randul angajatilor tai. Mai mult decat atat, trebuie sa te straduiesti sa interactionezi chiar si cu acele persoane care nu sunt niciodata multumite de tine si au mereu de comentat in ceea ce te priveste.  

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.76 din 5 - 27 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016