Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
BMW si prima sa campanie augmented reality din Romania
Tags: bmw, bucurie, joy is bmw, augmented reality, campanie, romania
Noile tehnologii creaza si noi oportunitati de marketing, iar cea mai noua dintre ele, AR (augmented reality), a inceput sa fi utilizata inclusiv in Romania. BMW ne-a facut sa ne minunam de realitatea virtuala in cadrul campaniei de promovare „Joy”.
Noile tehnologii creaza si noi oportunitati de marketing, iar cea mai noua dintre ele, AR (augmented reality), a inceput sa fi utilizata inclusiv in Romania. BMW ne-a facut sa ne minunam de realitatea virtuala in cadrul campaniei de promovare „Joy”.
Bucuria si aventura de a conduce un BMW a fost transpusa intr-un proiect TV special, exportat si dezvoltat simultan in alte 9 tari europene, printre care si Romania. Campania de augmented reality (AR) este prima de acest gen de la noi, fiind parte a unui proiect de marketing mai amplu, intitulat „Joy is BMW”.
Tehnologia AR este o imagine realista generata de computer, ce apare ca un fel de holograma atunci cand este utilizata camera video a acestuia.
Campania Joy a fost lansata la jumatatea anului 2009 ca un program de pozitionare a brandului. Scopul campaniei a fost acela de a reaminti consumatorilor ca sentimentul de bucurie este o valoare fundamentala a BMW, de a-i inspira si de a le oferi posibilitatea sa experimenteze emotia starnita de intreaga gama a brandului.
Pentru aceasta a fost realizata o serie de 4 spoturi cu durata de 2 minute fiecare, difuzate simultan pe National Geographic in Romania si in alte 9 tari europene: Malta, Grecia, Serbia, Croatia, Slovenia, Albania, Macedonia, Bosnia si Bulgaria.
Campania „Joy is BMW” a continuat sa se desfasoare in vara lui 2010 si a comunicat experienta de a conduce un BMW cu tehnologia eficienta si dinamica. O astfel de tehnologie este AR si a fost pusa in valoare de catre agentia Initiative, cu ajutorul revistei Top Gear. In numarul din luna iulie a anului trecut a fost inclusa o matrice speciala care, prin „conectare” la calculator permitea vizionarea ultimului spot TVC BMW.
BMW a fost primul producator de autovehicule care a folosit aceasta metoda inovatoare in Romania. De altfel, proiectul a intrat in baza de date de idei inovative a Trendone.
Campania „Joy is BMW” a continuat sa se desfasoare in vara lui 2010 si a comunicat experienta de a conduce un BMW cu tehnologia eficienta si dinamica. O astfel de tehnologie este AR si a fost pusa in valoare de catre agentia Initiative, cu ajutorul revistei Top Gear. In numarul din luna iulie a anului trecut a fost inclusa o matrice speciala care, prin „conectare” la calculator permitea vizionarea ultimului spot TVC BMW.
BMW a fost primul producator de autovehicule care a folosit aceasta metoda inovatoare in Romania. De altfel, proiectul a intrat in baza de date de idei inovative a Trendone.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre bmw
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.