Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
Tags: marketing, departament de marketing, atributii
Departamentul de Marketing al unei companii are mai multe atributii principale, enumerate in cele ce urmeaza.
Departamentul de Marketing al unei companii are mai multe atributii principale, enumerate in cele ce urmeaza.
- prospectarea pietei externe;
- propunerea structurii, volumului si a esalonarii produselor si serviciilor de realizat in firma;
- propunerea de modalitati in vederea accelerarii si amplificarii vanzarii produselor;
- prospectarea nevoilor de consum;
- fundamentarea strategiei societatii si la elaborarea programelor si planurilor de desfasurare a productiei si serviciilor;
- pregatirea pietei pentru primirea produsului printr-o alegere judicioasa a circuitelor si formelor de distributie, precum si printr-o campanie publicitara adecvata;
- propunerea structurii, volumului si esalonarii in timp a produselor si serviciilor pe care trebuie sa le realizeze societatea, precum si a modalitatilor de accelerare si amplificare a desfacerii acestora;
- introducerea si testarea noilor prototipuri de produse prin intermediul pietelor de proba;
- stabilirea unor politici de preturi a produselor in toate fazele ciclului de viata;
- organizarea judicioasa a procesului de vanzare si a unor prestatii post-vanzare;
- lansarea produsului pe piata, insotita de o comunicare continua cu clientii;
- elaborarea de strategii in vederea imbunatatirii produselor oferite de firma;
- monitorizarea masurii in care produsele oferite de firma satisfac standardele clientilor;
- asigurarea pregatirii profesionale si actualizarea cunostintelor prin masuri de perfectionare a pregatirii personalului din serviciul marketing.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.25
din 5
- 94 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.