Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce poti invata despre marketing de la Stapanul Inelelor
Tags: marketing, stapanul inelelor, lectii de marketing, succes, frodo
Daca ai fost la cinema in ultima vreme, este imposibil sa nu fi remarcat trailerul la cel de-al doilea film din seria Hobbitul. Fiind fan al Stapanului Inelelor, m-am intrebat de ce totusi ma atrage atat de mult acest subiect (dincolo de frumsetea elfilor, bineinteles). Si am descoperit ca pot extrage chiar si lectii de marketing. Citeste mai jos si spune-mi daca esti de acord.
Daca ai fost la cinema in ultima vreme, este imposibil sa nu fi remarcat trailerul la cel de-al doilea film din seria Hobbitul. Fiind fan al Stapanului Inelelor, m-am intrebat de ce totusi ma atrage atat de mult acest subiect (dincolo de frumsetea elfilor, bineinteles). Si am descoperit ca pot extrage chiar si lectii de marketing. Citeste mai jos si spune-mi daca esti de acord.
1. Tu esti cel insarcinat cu finalizarea task-ului.
Frodo este cel care trebuie sa duca inelul la Muntele de Foc. Marketarea afacerii tale trebuie facuta de tine. Daca nu-ti aloci timp, daca nu depui efort, nimeni nu o va face in locul tau.
2. Ai nevoie de ajutor.
Frodo este sprijinit de nenumarati prieteni de-a lungul calatoriei sale initiatice. Dar multi antreprenori evita, in egneral, sa ceara ajutor. Dar gandeste-te bine: de cine sau de ce ai nevoie pentru a avea si mai mult succes decat in momentul de fata?
3. Drumul se deschide, dar adesea numai atunci cand ai nevoie.
In film, au existat multe momente cand Frodo si prietenii sai au fost la un fir de par distanta de pieire. In ultima clipa, li s-a dezvaluit calea spre salvare.
In marketing, este la fel. Poti vedea unde trebuie sa mergi, dar drumul nu se deschide decat in ultimul moment posibil. Trebuie sa pastrezi directia si sa ai incredere ca ceea ce se intampla este oportun, chiar daca nu asta este impresia ta de moment.
4. Consecventa da roade.
In timpul filmului, sunt multe momente in care Frodo se intreaba „De ce eu?” si multe altele in care era prea obosita sa mearga inainte, dar a afacut-o si asta l-a ajutat sa-si construiasca vizunea si simtul responsabilitatii.
In ce parte a afacerii poti investi mai multa consecventa? Ce parte a viziunii trebuie sa responsabilizezi mai mult? De unde iti poti extrage energia de a merge mai departe?
5. Fii atent la semnele de pe drum.
Cand esti atent la indiciile de pe drum, vei fi mai bine pregatit pentru orie turnura neastetata a evenimentelor. Fii in sepcial atent la rezultatele care sunt semnificativ diferite de ceea ce ai anticipat.
6. Succesul poate sa arate si sa se simta diferit de ceea ce ai preconizat.
In film, fiecare dintre personajele principale este impins pe o cale diferita dupa ce calatoria s-a incheiat. Fiecare are o alta traictorie a vietii dupa ce si-a jucat rolul in poveste. In cazul fiecarei mici afaceri, succesul poate arata diferit fata de cum ti l-ai imaginat si poate are nevoie de niste modificari. Succesul nu vine fara schimbari durabile.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.