Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cinci provocari cu care marketing-ul se ia la tranta
Tags: marketing, provocari, strategia de business, brand
Domeniul marketing-ului se confrunta cu cateva provocari care, in cazul multor companii, necesita transformari la nivelul productivitatii si al responsabilitatilor. Daca strategia de business este influentata de marketing, nu exista niciun motiv ca organizatia sa nu se bucure de succes.
Domeniul marketing-ului se confrunta cu cateva provocari care, in cazul multor companii, necesita transformari la nivelul productivitatii si al responsabilitatilor. Daca strategia de business este influentata de marketing, nu exista niciun motiv ca organizatia sa nu se bucure de succes.
In al doilea rand, marketing-ul trebuie sa fie mai mult strategic decat tactic si sa-si castige locul la masa directorilor. Marketing-ul trebuie sa detina trei catalizatori importanti ai strategiei: opiniile clientilor care influenteza planurile de dezvoltare si care sunt baza alocarii resurselor strategice, propunerea unica de vanzare, piesa centrala a strategiei de afaceri si, in cele din urma, strategia de brand care trebuie sa stea la baza celei mari, de afaceri. Desi din ce in ce mai multe companii l-au luat pe seful departamentului de marketing in Consiliul de Administratie, mai sunt inca unele care-i neaga acestuia rolul tactic.
In al treilea rand, marketing-ul trebuie sa controleze produsul, piata, sa produca fluxuri de cooperare si comunicare, nu de competitie si izolare. Organizatiile nu mai beneficiaza de luxul de a pierde oportunitatile de consistenta si de atragere a sinergiei pietei.
In al patrulea rand, marketing-ul trebuie sa injecteze energie si implicare in chipul prea imbatranit al unui brand. Energia este un imperativ, caci, daca un brand nu poate genera energie cum o face Apple sau Dove, de exemplu, sansa lui de a razbate este foarte mica.
Apoi, marketing-ul trebuie sa creasca tactic. Cu toata fragmentarea produsa de variatele optiuni media, de dinamica social media si proliferarea brand-urilor si a ofertelor, numai marketing-ul exceptional iesi la suprafata. Asta inseamna ca accesul la instrumente creative si la oameni care doresc sa vina cu idei/ lucruri noi ne poate salva.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.75
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.