Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientul nostru, stapanul nostru
Tags: marketing, experienta clientului, brand memorabil, piata tinta
Clientul este rege. Daca ai alta parere, afacerea ta se va duce de rapa. Prea multe companii sunt blocate pe ideea de a-si perfectiona produsele sau serviciile, cand ar trebui sa se gandeasca cum sa-i faca clientului pe plac. Aceste companii si branduri care au in vedere in special clientul sunt cele care vor castiga.
Clientul este rege. Daca ai alta parere, afacerea ta se va duce de rapa. Prea multe companii sunt blocate pe ideea de a-si perfectiona produsele sau serviciile, cand ar trebui sa se gandeasca cum sa-i faca clientului pe plac. Aceste companii si branduri care au in vedere in special clientul sunt cele care vor castiga.
Sa-ti transformi insa compania intr-una care isi serveste mai bine clientii nu este un lucru atat de usor pe cat pare.
1. Defineste si focalizeaza.
Inainte sa incepi imbunatatirea experientei generale cu clientul, trebuie sa intelegi cine este el si ce-si doreste cu adevarat. Arunca ideea ca ai nevoie de o audienta larga si cauta o piata tinta relevanta tie. Cauta-le interesele, dorintele si nevoile si incepe prin a le face pe acestea parte din afacerea ta.
2. Simplitatea este mai buna.
Mult prea multe companii cred ca toti clientii isi doresc caracteristici complicate. Isi modifica produsele si trec dincolo de orice punct din care s-ar putea intoarce. In realitate, clientul tanjeste dupa o experienta simpla, directa.
3. Infuzeaza totul cu personalitatea ta.
Cine spune ca simplu nu este si distractiv? Fa-ti brandul memorabil injectandu-l cu doze din personalitatea ta.
4. Gaseste ce lipseste de pe piata.
Aceasta mixtura include parti egale din a sti ce vor clientii de pe piata si din a intelege unde gresesc competitorii. Te vei evidentia in fata competitiei si vei avea si sansa de a schimba piata.
5. Fa experienta cu clientul cat mai placuta.
Daca vrei sa se intoarca la tine, asigura-le clientilor interactiuni si experiente eficiente, taind toti pasii inutili. Respecta-le clientilor timpul si inbox-ul. Nu ii spama cu materiale de marketing prea des.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.85
din 5
- 10 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.