Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Content marketing de calitate, in ciuda furtunii informationale

Tags: content marketing, strategie, marketing, seo, cuvinte cheie, oameni, prim-ajutor

Imaginati-va un vant puternic care va sufoca, va da senzatia acuta de frig si va face sa functionati pe modul automat. Daca veti striga, nu veti fi auzit. Si acum faceti o paralela cu content marketing care a crescut exponential, in ultimii ani, la fel ca social media sau, mai bine zis, odata cu ea.
Din ce in ce mai mult, content marketing apare in postari de blog, in articole, in slide-uri, infografice, webinarii si rapoarte, dar si in continut video. Ceea ce inseamna ca suntem asaltati de continut din toate partile. Daca vrem sa ierarhizam cumva e ca si cum am fi pe munte in timpul furtunii. In fiecare zi apar idei noi. Daca materialul nostru se pierde in aceasta furtuna de content marketing, iata cateva lucruri care-l pot singulariza, care-l pot face remarcabil:

Idei: Energia, apa care alimenteaza content marketing. Pentru cei care urca pe munte, aapa este cel mai important lucrur de pe lista, ceea ce se aplica si-n cazul ideilor. Ideile trebuie sa curga ca apa, daca vrem sa supravietuim pe piata. Ideile vor sustine o strategie de marketing de orice tip. Ideile pot veni de oriunde: nu trebuie sa ne temem sa ne lasam inspirati de ceva ce cititorii si alti oameni de valoare au spus inainte.

Solutii: Aici vorbim de mancarea din rucsacul calatorului. Solutiile sunt carburantul care alimenteaza o strategie solida de content. Putem scrie la nesfarsit, dar, daca ideile nu sunt sustinute de o dieta constanta de solutii reale, strategia de content va pierde rapid din energie si coerenta. 

Planificare: Avem nevoie de o harta detaliata care arata unde trebuie sa ajungem. Sunt multe moduri in care ne putem rataci pe munte, unul dintre acestea fiind lipsa unei harti. Oamenii cauta cararile batatorite, preferabil una unde le-am spus ca ne vor intalni. Ceea ce inseamna ca trebuie sa respectem mesajul brandului pe termen lung, sa avem o strategie pe termen lung. Un plan privind contentul inseamna ca vom fi la locul potrivit pentru a fi gasiti.

Sisteme metrice: Oamenii de munte cu experienta au busola (sau GPS) care le spune unde sa se indrepte. Pe langa harta, adica planul privind contentul, abilitatea de a urmari si analiza pozitia in care ne aflam ne va ajuta sa decidem unde trebuie sa mergem.

Trebuie sa facem corecturile necesare, daca ne indreptam in directia gresita. 

SEO: Abilitatea de a trimite semnale catre cei care ne cauta. Excursionistii au o oglinda sau un fluier si de aceea ii vedem pe salvatorii montani imbracati colorat din cap pana-n picioare. SEO este modul prin care ne asiguram ca suntem gasiti, fie ca avem un site, am scris un articol sau o postare pe blog sau am urcat un filmulet. Cuvintele cheie sunt ca o oglinda ce trimite semnale spre motoarele de cautare, alertandu-le in legatura cu locul in care ne aflam. 

Social Media: Este esential sa poti aprinde un foc pentru a te incalzi si care sa fie si un semnal de ajutor. Cu alte cuvinte, social media se refera la construirea relatiilor si la mentinerea lor prin generarea oportunitatilor de implicare, la fel cum focul aprinde si converteste energia in caldura si lumina. Oamenii gasesc continutul nostru pe Facebook si il partajeaza pe Twitter, Google Plus si Pinterest.

Continutul trebuie deci sa aiba abilitatea de a genera activitate care atrage interesul oamenilor, ca un licar in mijlocul furtunii.

Cercetare: Fiecare excursionist poarta o lanterna care il ajuta sa vada in intuneric, la fel cum cercetarea ne ajuta sa ne descurcam in negura industriei in care activam. Trebuie sa vedem inspre ce se indreapta cararea din fata si sa identificam al timp obstacolele care ne pot face probleme. Ceea ce inseamna ca trebuie sa cunoastem noutatile din domeniu, sa stim care sunt tendintele si ce fac competitorii. Sondajele si studiile lumineaza si ele audienta din fata noastra, ca s-o putem gasi mai usor.

Design: Pe vreme rea, avem nevoie de adapost. Ambalajul site-ului, blogului, prezentarilor, newsletter-elor trebuie optimizat pentru a putea fi gasiti. Ceea ce inseamna ca avem nevoie de un layout care inlesneste evidentierea continutului, titlurilor, descrierilor si imaginilor, pentru ca motoarele de cautare si vizitatorii deopotriva sa le gaseasca incitante. Oamenii care ne intra pe site si dau clic ici si colo vor atrage trafic care este important pentru algoritmii motoarelor de cautare.

Tehnologie: Tehnologia pe care o alegem sa sprijinim strategia de content este ca trusa de scule pe care o luam sus pe munte. Un briceag multifunctional ne poate ajuta in situatii diverse, iar, in cazul content marketing, tehnologia corecta ne pune pe linia de plutire. Ne trebuie un sistem bun de management al continutului, e-commerce software, social media management, pentru a putea crea, inmagazina, publica si partaja materialele.

Sprijin: Adica trusa de prim-ajutor pe care fiecare excursionist o poarta in rucsac. Nu conteaza cat de mult scriem si incarcam, daca trimitem mii de vizitatori spre site si acesta nu se deschide. De aceea e bine sa avem un administrator istet care sa sara in ajutorul platformei cand se ineaca.

Unele din lucrurile enumerate mai sus trebuie folosite constant, ca apa si mancarea, ceea ce inseamna ca vom livra intodeauna continut de calitate, sau ca busola si harta, care sunt corespondentele planificarii si monitorizarii continutului. Restul pot fi apelate doar cand trebuie sa ne ferim de probleme. 

 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016