Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Creste-ti credibilitatea site-ului in era content marketing-ului
Tags: marketing, content marketing, continut actualizat, like-uri
Content marketingul a devenit traseul obligatoriu al tuturor celor care vor sa castige increderea clientilor. Site-ul tau nu poate deci sa se impotriveasca trend-ului. Si asta pentru ca toti consumatorii cauta pe cineva in care sa aiba incredere si aceasta nu poate fi mimata.
Content marketingul a devenit traseul obligatoriu al tuturor celor care vor sa castige increderea clientilor. Site-ul tau nu poate deci sa se impotriveasca trend-ului. Si asta pentru ca toti consumatorii cauta pe cineva in care sa aiba incredere si aceasta nu poate fi mimata.
Ce se poate face in aceasta privinta?
1. Arata cine este in spatele afacerii tale.
Sa fim sinceri, cel mai de pret bun al afacerii tale esti tu. Nu te ascunde in spatele logo-ului sau al numelui companiei. Lasa-ti vizitatorii site-ului sa stie cine sunt oamenii adevarati din spatele brandului. Cum?
- pune-ti poza pe pagina „Despre”;
- afiseaza-ti intr-un mod cat mai proeminent informatiile de contact (fara adrese de email generale, cum ar fi info@companiata.com);
- afiseaza poze ale companiei (daca aveti un magazin fizic, birouri fizice etc.);
- profilurile angajatilor (daca exista mai mult decat un om in afacere).
2. Arata cine scrie continutul.
Nu presupune ca audienta vrea sa te implici personal in toate departamentele de content marketing, cum ar fi emailurile, postarile pe blog si actualizari pe social media. Majoritatea vor intelege ca nu ai timp sa le faci pe toate. Daca ai angajati care fac asta pentru tine, fii transparent si include-le numele si referintele pe site.
3. Arata ca altii te plac.
Daca arati pe site cate like-uri ai, este un mod nu prea subtil de a spune: „Uite, altii ma plac, tu de ce nu o faci?”. Alunga-le teama de conectare, aratandu-le ca si altii au facut-o inaintea lor.
4. Arata ca ai continut actualizat.
Exista, evident, unele site-uri si tipuri de continut care sunt, prin natura lor, actualizate (site-urile de stiri, cele de travelling, de shopping etc.). Dar daca nu este imediat evident ca ai continut proaspat, iti poti pierde creabilitatea fara a-ti da seama.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.