Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum cream o campanie de inbound marketing
Tags: inbound marketing, campanie, continut, call to action, audienta tinta, social media
Pentru crearea unei campanii eficiente de inbound marketing, ar trebui parcursi urmatorii pasi:
Pentru crearea unei campanii eficiente de inbound marketing, ar trebui parcursi urmatorii pasi:
Principalul scop al unei campanii de inbound marketing este sa convingi cat mai multe persoane sa iti viziteze site-ul. Insa inainte de a crea continutul acestor campanii, trebuie sa stii mai intai cui te adresezi. Inbound marketing-ul functioneaza cel mai bine atunci cand se adreseaza unei audiente tinta specifice, deoarece iti permite sa creezi continut relevant, care sa intereseze acel public. Pentru inceput, analizeaza ce fel de clienti au atras campaniile trecute. Foloseste informatiile descoperite pentru a identifica alti clienti potentiali.
2. Stabilirea call-to-action-ului
Dupa ce ti-ai facut o idee despre ce isi doreste audienta tinta, va trebui sa stabilesti in ce fel iti doresti sa actioneze clientul potential. Poate iti doresti sa achizitioneze produse, sa se aboneze la newsletter sau pur si simplu sa devina fan pe pagina de Facebook, Twitter sau Google+.
3. Crearea continutului
Pentru a te face cunoscut, campania de inbound marketing poate include postarea de articole care sa fie distribuite prin intermediul retelelor de socializare, precum si crearea de clipuri video sau infografice. Alegerea continutului se va face in functie de cerintele audientei tinta. Daca potentialii clienti sunt activi mai activi pe YouTube, probabil ca ar trebui sa creezi continut video, in loc sa scrii articole. Nu uita sa incluzi call-to-action-ul dorit.
4. Implicarea in social media
Dupa ce ai stabilit cine este audienta tinta, ce fel de call-to-action vei implementa si ce fel de continut vei crea, este timpul sa devii activ in social media. Alege retelele de socializare unde se afla cei mai multi consumatori potentiali. Nu pierde vremea pe alte retele daca publicul tau tinta nu se afla acolo. Este important sa devii cunoscut, pentru a incuraja oamenii sa iti distribuie continutul mai departe. Rupe-ti din timp pentru a interactiona cu fanii si a distribui continut de calitate. Apoi, cere-le fanilor sa se implice in campania ta, prin distribuirea continutului si recomandarea site-ului.
5. Masurarea succesului
Analizeaza cu atentie ce fel de continut si ce fel de call-to-action-uri au atras cei mai multi vizitatori pe site. Google Analytics este un instrument util de monitorizare a rezultatelor unei campanii de inbound marketing. Iti vei dori sa vezi daca eforturile tale au fost rasplatite, dar si ce masuri ai de luat pentru imbunatatirea campaniilor viitoare.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.