Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa gandesti outside the box

Tags: outside the box, generare idei, creativitate, sesiune de brainstorming, gandire creativa

Cum iti poti incuraja angajatii sa gandeasca "outside the box"? Andrew Rossi, Creative Director in cadrul agentiei MBooth din New York si persoana responsabila de inovatie in cadrul companiei, a oferit cateva sfaturi utile pentru dezvoltarea gandirii creative pentru Entrepreneur.com.
Rossi a ajutat compania sa castige premiul „Cea mai creativa agentie a anului 2012” si este un profesionist in domeniul creativitatii. Iata ce ne sugereaza acesta:
 
1. Incadreaza ideile in anumiti parametri

Chiar daca pare usor ironic, nu poti fi creativ daca nu iti stabilesti anumite limite clare in care sa te incadrezi. De cele mai multe ori, incercam sa dezvoltam idei fara a avea un punct de plecare bine stabilit. In astfel de cazuri, presiunea este prea mare si nu ne putem concentra corespunzator.
 
In cadrul unei sesiuni de brainstorming, trebuie sa te concentrezi asupra unor intrebari specifice. Spre exemplu, daca incerci sa dezvolti noi strategii de marketing, poti incepe prin a-ti nota zece idei de promovare pe Facebook si alte cinci idei care sa implice participarea publicului. „Joaca-te” cu mai multe idei si noteaza orice iti trece prin minte, chiar daca nu are neaparat legatura cu obiectivul initial.
 
2. Cauta inspiratie in orice

Daca vrei sa gandesti „outside the box”, va trebui sa iti determini creierul sa faca anumite conexiuni pe care nu le-ar fi facut in mod obisnuit. Pentru aceasta, trebuie sa cauti inspiratie in absolut orice, chiar si in lucrurile care nu au nicio legatura cu subiectul. Rossi sugereaza team leaderilor sa prezinte membrilor echipei cuvinte neobinsnuite, care nu au legatura cu situatia respectiva.
 
De cele mai multe ori, ideile cele mai bune rezulta din astfel de cuvinte spuse la intamplare. Pentru inspiratie, putem apela la site-uri precum Instagram sau Pinterest, unde exista o sumedenie de fotografii interesante si iesite din comun sau putem cauta cuvintele „in voga” pe Twitter sau sa incercam o cautare „Ma simt norocos” pe Google.  
 
3. Concentreaza-te asupra cantitatii, nu asupra calitatii

In astfel de cazuri, cand vrei sa generezi idei bune, nu trebuie sa te concentrezi asupra calitatii. Vino cu sugestii care par absurde sau complet gresite. Expima orice idee care iti trece prin minte. Nu exista idei proaste si orice idee mai putin buna poate fi transformata ulterior.

Spiritul de competitie si viteza de reactie sunt esentiale in orice sesiune de brainstorming. Spre exemplu, Rossi a pus odata bancnote de 100 de dolari in centrul mesei si le-a spus angajatilor ca pot lua cate o bancnota pentru fiecare idee generata. Intr-un interval de doar 15 minute, echipa a generat 100 de idei, dintre care 50 au fost chiar interesante.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016