Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa invingem dusmanii continutului de calitate
Tags: continut de calitate, mesaj de marketing
Un continut clar este rezultatul unei minti limpezi si concentrate. Din nefericire, focalizarea si inspiratia nu sunt intotdeauna la indemana, caci exista niste sabotori ai mesajelor de marketing perfecte. Va deconspiram mai jos care sunt acestia si ce trebuie sa faceti pentru a-i invinge.
Un continut clar este rezultatul unei minti limpezi si concentrate. Din nefericire, focalizarea si inspiratia nu sunt intotdeauna la indemana, caci exista niste sabotori ai mesajelor de marketing perfecte. Va deconspiram mai jos care sunt acestia si ce trebuie sa faceti pentru a-i invinge.
Presiunea instantaneului. Pentru ca putem trimite mesajele imediat dupa ce le scriem, avem tendinta de a actiona in consecinta. Luati-va insa o marja de timp pentru a revizui mesajul si rezistati tendintei de cadea in patima "instantaneului". Nicio oportunitate nu se poate pierde in cinci minute. Folositi-le pentru a va recapata rasuflarea si pentru a privi din toate unghiurile posibile.
Amanarea. Desi este opusul presiunii urgentei, a instantaneului, amanarea (reactionez doar atunci cand sunt nevoit sa o fac) nu ne vine nici ea in ajutor. Daca elaboram continutul prea devreme, riscam ca el sa nu mai fie de actualitate. Daca asteptam ghilotina termenului limita, continutul va fi neingrijit. Termenele limita nu trebuie sa fie catalizatoare ale muncii noastre. Noi trebuie sa le controlam, fara graba, privind presiunea timpului ca pe un ajutor care ne ascute mintea pentru a transmite mesajul corect.
Familiaritatea. Daca ne cunoastem prea bine materialul, putem sa ajungem sa corbim ca un profesor plictisitor care preda aceeasi materie an dupa an, fara a mai adauga nicio informatie noua. In schimb, trebuie sa abordam materialul cu pasiune si curiozitate, in timp ce suntem la curent cu ultimele evolutii in domeniu.
Presupunerile. Nu presupuneti ca metodele vechi vor functiona si in cazul continutului proaspat. Trebuie mereu sa cautam perspective noi, asigurandu-ne ca mesajul are in vedere noile circumstante aparute.
Atitudinea defetista. Aveti o idee geniala pentru o noua campanie, dar stiti ca superiorii o vor respinge. Propuneti-le-o, oricum. Daca mesajul are o sustinere puternic argumentata, sefii vor vedea logica instrinseca a lucrurilor si vor ceda.
Un mediu care nu este propice concentrarii. Majoritatea dintre noi nu se pot ascunde in padure pentru a avea linistea necesara procesului de creatie. Se poate, in schimb, gasi o incapere unde nivelul de zgomot este mai mic.
Trebuie sa cunoasteti care va sunt cele mai mari obstacole in calea crearii unui continut de calitate si sa le invingeti pe rand.
Via: Suzan St Maur, articol in MarketingProfs.com "Overcoming the 6 Enemies of Good Marketing Messages".
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.