Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa motivezi consumatorii sa iti cumpere produsele

Tags: consumatori, motivare, brainfluence, mintea consumatorului

Vrei sa iti motivezi consumatorii sa iti achizioneze produsele si serviciile? Roger Dooley, autorul unei noi carti intulate “Brainfluence”, ne sugereaza cateva trucuri care sa ne ajute sa patrundem cu usurinta in mintea consumatorilor. Acesta sustine ca oamenii nu gandesc intotdeauna in mod rational, iar studiile indica faptul ca o mare parte a procesului de luare a deciziilor se bazeaza pe factori subsconstienti.
Iata cateva din ideile prezentate de acesta in cartea sa Brainfluence:
 
1. Foloseste un font cat mai “curat”
Daca obisnuiesti sa folosesti un font elegant in semnatura din email, ar fi cazul sa il inlocuiesti cu un unul mai obisnuit. Un studiu recent indica faptul ca fonturile mai sofisticate nu au efect tocmai pozitiv asupra consumatorilor. “Noua din zece ori, alegerea unui font mai simplu este cea mai buna solutie,” sugereaza Dooley, “deoarece textul va fi mai lizibil si vei furniza informatiile dorite intr-un mod mai convingator.” Asadar, foloseste un font cat mai “normal”, cum ar fi Arial, pentru orice fel de descriere de produse sau servicii, newsletter, etc.
 
2. Raspunde-le clientilor
Nimanui nu ii place sa fie ignorat, prin urmare, trebuie sa te asiguri ca le oferi consumatorilor feedback-ul dorit prin intermediul canalelor social media, email-urilor sau a website-ului. Dooley ne precizeaza ca atunci cand clientii primesc un raspuns prompt la plangerile lor, chiar daca nu este o scuza propriu-zisa, acestia sunt mult mai dispusi sa isi retraga comentariul negativ sau sa il revizuiasca. Asadar, rupe-ti cateva minute din timpul tau pretios pentru a raspunde clientilor.
 
3. Adu-ti aminte de simturi
Nu uita de elementele inconjuratoare pe care le poti controla, cum ar fi mirosurile imbietoare sau muzica placuta. “Poti crea un mediu inconjurator placut, memorabil si distinct, care sa intareasca puterea brandului,” sugereaza Dooley. “Spre exemplu, un miros poate declansa anumite simturi ascunse ale consumatorilor si ii poate determina sa isi doreasca un anumit produs sau serviciu.” Gaseste moduri creative prin care sa provoci simturile consumatorilor.
 
4. Spune o poveste
Fie ca citezi studii de caz, creezi promotii sau materiale publicitare, trebuie sa atragi clientii prin imbinarea datelor relevante cu informatii placute, sub forma de poveste. “In general, anumite parti ale informatiilor prezentate ar trebui sa fie prezentate sub forma de poveste pentru a-ti mentine audienta atenta,” spune autorul, “deoarece daca le oferi consumatorilor doar date si statistici, ii vei pierde pe multi dintre acestia.” 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Traian 16-Apr-2012 18:16:20
Un articol interesant !

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016