Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa transformi problemele cuiva in succesul tau
Tags: marketing, solutionarea problemelor, succes, piata potentiala, feedback
Oamenii pun bazele unei afaceri din varii motive. Unii sunt motivati de libertatea financiara si personala care vin la pachet cu antreprenoriatul. Altii vor sa schimbe lumea. Pentru unii, este un hibrid al celor doua. Si acest hibrid este firul rosul al afacerilor create pentru a rezolva probleme.
Oamenii pun bazele unei afaceri din varii motive. Unii sunt motivati de libertatea financiara si personala care vin la pachet cu antreprenoriatul. Altii vor sa schimbe lumea. Pentru unii, este un hibrid al celor doua. Si acest hibrid este firul rosul al afacerilor create pentru a rezolva probleme.
Furnizorii de probleme sunt de toate formele si marimile. Dar, fie ca este vorba de crearea unui produs sau oferirea unui serviciu, toate sunt guvernate de principii universale.
Crearea unei afaceri care solutioneaza provocari furnizeaza o pletora de oportunitati, dar si acest spatiu poate fi dificil de navigat. Pentru a crea o afacere de succes al carei scop este sa ofere solutii, nu uita de urmatoarele lucruri:
1. Centreaza-te pe solutii.
Trebuie sa poti raspunde cu DA la urmatoarele intrebari: Are provocarea nevoie de o noua solutie? Ofera afacerea ta o solutie, si nu doar o alta „caracteristica”? Afacerea ta trebuie intotdeauna sa se focalizeze pe scopul final al funizarii unei solutii.
Nu este suficient sa oferi o caracteristica ce nu rezolva complet problema. Este ca un bandaj care mascheaza provocarea.
2. Vinde inainte sa construiesti.
Inainte sa vinzi produsul sau serviciul final, trebuie sa vinzi ideea pe piata.
3. Gaseste-ti factorul care te diferentiaza.
Pentru o problema destul de des intalnita, este foarte posibil ca si altcineva sa fi incercat sa creeze o solutie. Si este la fel de probabil ca acel cineva sa creeze o solutie competitiva. Asa ca este foarte importanta sa te faci remarcat in multime.
Construirea unei afaceri potential longeviva trebuie sa incorporeze factorul diferentiere care-i descalifica pe competitori.
Realitatea este ca lumea e plina de provocari ce trebuie solutionate. Afacerile care cauta sa ofere solutii si sa schimbe lumea gases succesul cand isi ajuta clientii sa rezolve probleme. Cele care-si imbratiseaza piata potentiala si se deschid catre feedback vor avea produse si servicii mai bune, deci un succes mai mare.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.