Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce apeleaza managerii la exit-interviu
de Ana Tudor |
Tags: exit interviu, interviu la plecare, solutii eficiente, rezolvarea problemelor
Majoritatea companiilor importante au implementat procesul de "exit-interviu", pentru a solutiona rapid problemele existente si pentru a descoperi motivele principale ale demisiei angajatilor.
Majoritatea companiilor importante au implementat procesul de "exit-interviu", pentru a solutiona rapid problemele existente si pentru a descoperi motivele principale ale demisiei angajatilor.
Exit-interviu presupune ultima intalnire a angajatului care si-a dat demisia cu managerul sau cu un reprezentant al departamentului de resurse umane.
In urma unui astfel de interviu, angajatorii se asteapta la rezultate constructive pentru companii, pentru ca vor descoperi ce nu functioneaza si din ce cauza angajatii cei mai buni renunta la locurile de munca, potrivit specialistilor.
Consultantii considera ca prin intermediul unui interviu la plecarea angajatilor compania nu numai ca va intelege problemele de nivel tehnic si diversitatea conflictelor, dar va gasi si solutii eficiente pentru a le diminua sau chiar pentru a le elimina.
De asemenea, si inainte de angajare, Codul Muncii prevede necesitatea unei verificari prealabile a viitorului angajat. Capacitatea unei persoane de a ocupa un anumit post si cunostintele sale pe plan profesional sunt verificate pe baza unor criterii de evaluare pe care angajatorul este obligat sa le stabileasca in contractul colectiv de munca sau in regulamentul intern.
„In cazul in care este necesara solicitarea de informatii suplimentare de la fostii angajatori, acest lucru este posibil doar cu instiintarea angajatului, iar datele cerute trebuie sa se limiteze la activitatile indeplinite si la durata angajarii, dupa cum se specifica si in Codul Muncii”, explica Angelica Ene, payroll accountant in cadrul Accace.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.