Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce conteaza brandul

Tags: brand, branding, clienti, volvo

Intr-o anumita privinta, probabil cea mai importanta dintre toate, un brand este o promisiune. Sa ne gandim la unele dintre cele mai cunoscute branduri si ne vom da imediat seama ce promit acestea: McDonald’s, Coca Cola, Budweiser, Ford, Apple. Stim ce vom primi gand achizitionam un produs sau un serviciu bine branduit.
Intr-o alta privinta, un brand este o combinatie specifica intre logo, cuvinte, font, culori, personalitate, pret, serviciu etc. Este si o multime de atribute. Sa luam exemplul Volvo si vom vedea ca primele ganduri care ne or trece prin minte vor fi “bine construit, confortabil, suedez” si, inainte de toate, “siguranta”.
 
Promisiunea, aspectul, personalitatea si atributele fac ca produsul/ serviciul sa fie atragator pentru clienti. Cumparand un anumit brand spune ceva despre cumparator. Apple are patina. La fel ca Guinness, Ralph Lauren, Manolo Blahnik. Exista si sub-branduri care imprumuta din atractivitatea brandului mama: vezi iPhone si iPad.

E nevoie de timp, de bani si de munca pentru a construi si a mentine branduri mari. Nu se pot construi branduri intr-o clipita de ochi. 

Daca vrem sa o luam de la zero si sa punem un brand pe picioare, ultimul lucru pe care trebuie sa-l face este sa urmam o cale batatorita. Ne trebuie un drum al nostru, pentru ca brandul sa intre in inimile si mintea (in specila in inimile) consumatorilor.

Trebuie sa fie memorabil. Brandul este punctul focal al tuturor eforturilor departamentului de marketing (da, trebuie sa spuna ceva despre companie, sa ne conecteze cu piata tinta, sa motiveze si sa determine loialitate).



Cand ne gandim la brand, este imperios necesar sa avem in vedere toate elementele: promisiune, personalitate, aspect, voce, servicii, memorabilitate, atribute.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016