Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce marketerii trebuie sa investeasca in continutul vizual

Tags: continut vizual, social media, marketing, facebook, pinterest

Este evident ca social media reprezinta un canal mult mai des accesat decat alte canale de marketing. Iar cel mai recent trend in social media este dominatia continutului vizual: Facebook si-a transformat peretele in Timeline, iar Pinterest, albumul foto online, este acum a treia retea ca numar de vizite. Sa nu uitam ca blogurile de peste tot din lume sunt incarcate de infografice si filmulete. V-am convins?
Daca nu sunteti pregatiti pentru revolutia continutului vizual, s-ar putea sa ramaneti in urma. Va dam si cateva motive care demonstreaza in ce masura acest tip de continut contribuie pozitiv la strategiile de marketing.

Ii da brandului identitate
Continutul vizual atrage oamenii, lasandu-i sa inteleaga mai bine identitatea brandului. Sa luam Facebook, de exemplu: modul in care este acum organizat le permite companiilor sa-si prezinte vizual istoria, asa cum o face Coca-Cola mai jos:

coca cola facebook

Exista apoi branduri ca Starbucks care nu numai ca ne spun zilnic ce fac angajatii lor, ci ne arata ce se intampla in culise cu oamenii reali, angajatii si clientii adica. Se creeaza astfel o conexiune umana care ajuta la traducerea experientei brandului si da nastere unei o legaturi stranse intre companie si clienti, legatura ce nu ar putea fi obtinuta doar prin cuvinte. Starbucks foloseste imagini pentru a promova chestiuni importante pentru brand, cum ar fi actiunile de voluntariat.

starbucks facebook photo

Il implica pe utilizator
Daca aveti copii si le-ati citit povesti, stiti ca pozele sunt mai interesante edcat cuvintele. Sunt oare adultii diferiti? Pozele atrag mai mult decat simpla atentie, ele implica activ. In doar o luna de la lansarea Timeline pentru branduri, implicarea a crescut cu 46% per post, iar continutul vizual (poze si filmulete) se bucura de 65% mai multa implicare din partea receptorilor. 
 
Daca vi se pare ca este doar un truc de marketing B2C, uitati-va un pic la pagina de Facebook a General Electric.

ge facebook

Compania si-a rugat fanii sa fie proactivi in relatie cu pozele produselor lor si iata rezultatele! 

Condenseaza si explica multa informatie
In zilele noastre exista atata informatie pe Internet, incat nu dispunem decat de 3 secunde pentru a atrage atentia cuiva. Reprezentarea vizuala a datelor (tabele, grafice, infografice) subliniaza cele mai importante aspecte. In loc sa mai scriem despre asta, va oferim un infografic via Social Media Chimps! 

benefit infographics

Creeaza oportunitatea generarii de continut din partea utilizatorilor
Clientii vostri sunt pe Facebook, Pinterest, YouTube sau Instagram. De ce sa nu-i implicati si sa-i faceti sa partajeze povestea brandului vostru? Multi oameni nu cumpara nimic fara a se consulta cu alti clienti, asa ca ajutati Word-of-mouth sa capete aspecte pozitive. Iata cum Dunkin Donuts isi incurajeaza fanii sa creeze continut vizual care, in mod sigur, ii face sa se entuziasmeze in legatura cu produsul in sine.

dunkin donuts instagram

Si-au rugat clientii sa incarce pe Facebook si Instagram poze cu ei in timp ce savureaza o gogoasa! Iata ce modalitate super facila de impartasire a unei experiente.
 
 
 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016