Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Decalogul specialistului care vrea sa faca marketing pe retelele de socializare
Tags: decalog, specialist, media sociale, facebook, linkedin, marketing
Afacerile mici investesc din ce in ce mai mult in media sociale, conform unui raport nou al Deluxe. Sondajul a evidentiat faptul ca 83% dintre respondenti planuiesc sa foloseasca aceste platforme pentru a atrage clienti. Facebook si LinkedIn sunt primele bifate pe lista, 40% in cazul companiei lui Zuckerberg si 25% alegand reteaua business.
Afacerile mici investesc din ce in ce mai mult in media sociale, conform unui raport nou al Deluxe. Sondajul a evidentiat faptul ca 83% dintre respondenti planuiesc sa foloseasca aceste platforme pentru a atrage clienti. Facebook si LinkedIn sunt primele bifate pe lista, 40% in cazul companiei lui Zuckerberg si 25% alegand reteaua business.
Aproape jumatate dintre respondenti (49%) au spus ca obiectivul principal este sa ajunga al client fara un buget prea mare. Solutia: retelele de socializare. Iti faci un cont si profiti de instrumentele pe care ti le ofera Facebook.
Beneficiile sunt evidente, caci 15% dintre cei intervievati au fost martorii cresterii vanzarilor, iar 57% s-au declarat multumiti ca au putut sa comunice cu fanii.
LinkedIn devine un fel de stalp de sustinere a B2B online marketing. Asta dupa ce calcularea IPO-ului companiei in luna mai, scrie Bloomberg.
Pentru a ajunge insa aici, este nevoie de a trece prin anumite etape:
1. Asigurati-va ca aveti o strategie care se bazeaza pe obiectivele marcii.
2. Asigurati-va ca sefii sunt de acord cu miscarea pe piata pe care intentionati s-o faceti.
3. Folositi sisteme de masurare care chiar conteaza, cum ar fu costul pe tranzactie, nu numarul de fani, de prieteni.
4. Formati-va oamenii sa stie sa foloseasca vocea umana in media sociale, nu fata corporatista.
5. Raspundeti la intrebari, comentarii si plangeri in timpul calculat conform regulilor internetului, nu conform programului vostru incarcat. Daca asteptati prea mult, riscati sa va enervati consumatorii si sa-i faceti sa va denigreze.
6. Nu treceti niciodata cu vederea faptul ca se poate si sa dati gres, dar invatati din greseli.
7. Nu incercati sa-i multumiti pe toti. E imposibil.
8. Continutul trebuie sa fie relevant pentru audienta, nu extras dintr-un fluturas promotional.
9. Vorbiti direct cu fanii, nu apelati la intermediari.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.