Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
E bine sau nu sa folosesti vedete pentru promovarea in social media?
Tags: marketing, robert pattison, dior homme, vedete, social media, marketeri
In noua lumea a social media, marketerii folosesc din ce in ce mai mult vedete care sa ofere testimoniale pentru produse, pentru a ajuta la atragerea viralitatii online. In acest sens, sunt celebre deja campaniile la HTC, cea la Pepsi sau cea la Dior Homme.
In noua lumea a social media, marketerii folosesc din ce in ce mai mult vedete care sa ofere testimoniale pentru produse, pentru a ajuta la atragerea viralitatii online. In acest sens, sunt celebre deja campaniile la HTC, cea la Pepsi sau cea la Dior Homme.
Spotul Pepsi cu Beyonce (:60) a fost lansat pe 4 aprilie, are 13,4 milioane de vizualizari, 308.000 share-uri. Spotul HTC cu Robert Downey Junior (2:03) a fost lansat pe 16 august, are 2 milioane de vizualizari si 70.000 de share-uri. Spotul pentru Dior Homme cu Robert Pattison (1:46) a fost lansat pe 1 septembrie, are 7,9 milioane de vizualizari si 167.000 de share-uri.
In ultima vreme, branduri ca Audi, Honda si Diet Coke au apelat la vedete de prima mana (Claire Danes, Nick Cannon si Taylor Swift) pentru ca reclamele lor sa aiba superputere.
Astfel de aranjamente le ofera advertiserilor acces direct la baza de fani ai vedetei via conturilor lor personale de Twitter sau Facebook. Marketerul isi atrage o expunere nemaipomenita, una pe care nu ar obtine-o asa de usor.
Numai ca vizibilitatea marita aplifica si riscurile potentiale. Este nevoie ca „mariajul” vedeta-produs sa fie unul credibil. De altfel, un nou studiu al Universitatii Colorado Boulder a conchis ca sustinerea publica a unui produs/serviciu de catre o vedeta (metoda des folosita pentru a creste vizibilitatea brandului si pentru a conecta brandurile cu caracteristici personale ale celebritatilor) nu functioneaza mereu in maniera pozitiva.
Mesajul este ca marketerii sa fie atenti, caci cu totii avem calitati si defecte si acestea din urma se transfera foarte usor asupra brandului.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.