Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google te invata: Brandul a lansat trei reclame haioase si educative
Tags: google, reclame google, google analytics
V-ati gandit vreodata cat de importanta este crearea unui magazin oline bine organizat, bine optimizat si frumos decorat? Desi poate parea foarte diferit, comertul online are fundamente similare cu cel real, iar pentru a avea succes este necesara respectarea unor reguli, de multe ori de bun simt.
V-ati gandit vreodata cat de importanta este crearea unui magazin oline bine organizat, bine optimizat si frumos decorat? Desi poate parea foarte diferit, comertul online are fundamente similare cu cel real, iar pentru a avea succes este necesara respectarea unor reguli, de multe ori de bun simt.
Create pentru a promova serviviciul Google Analytics, filmuletele ilustreaza intr-o maniera haiosa cat de enervanta poate fi pentru un consumator un magazin online prost gestionat si care nu respecta reguli minine de SEO. Iar pentru a face aceste lucruri cat mai evidente problemele au fost puse in lumina prin asocierea cu magazinele fizice.
De exemplu, intr-una dintre reclame, designul neinspirat si sistemul de cautare ineficient il impidica pe consumator sa gaseasca un produs banal precum laptele.
Intr-o alta reclama, pentru a face o achizitie cumparatorul este obligat sa se inregistreze, sa fie de acord cu termenii si conditiile magazinului, iar apoi sa dovedeasca ca este o persoana reala. Totul pentru ca in final sa expire timpul alocat acestor operatiuni, iar cumparatorul sa fie nevoit sa o ia de la capat.
In fine, in cel de-al treilea filmulet, cumparatorul este asaltat cu propuneri neispirate de obiecte pe care le-ar putea cumpara in cautarea sa de a achizitiona un produs anume.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.