Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Iata cum o companie mica poate sa-i fure clientii uneia mai mari

Tags: companie mica, companie mare, fura clienti, strategie de marketing, relatii cu clientii, bani

Daca esti detinator al unei companii mici, nu este deloc greu sa te simti coplesit de competitorii mai mari. Acestia fac totul la un alt nivel: campanii publicitare mai mari, bugete de marketing infinit mai puternice. Dar este in regula, caci a fi mic are avantajele sale.
Asadar, cum puteti fura clientii de la brandurile mari? Va prezentam cateva solutii.
 
1. Simplitatea trebuie sa fie cuvantul de ordine
Utilizatorii vor un site pe care sa poata naviga, produse care sunt usor de folosit si servicii care sunt logice de la prima explicatie care le insoteste. Nu se dau deloc in vant dupa "experienta" pe care o promit marcile cu renume. Ca afacere mica, concentrati-va sa va faceti utilizatorul fericit. Acesta isi doreste poate sa obtina doar ceea ce vrea si sa poata apoi pleca rapid. Lasati-i pe "cei mari" sa fie complicati si alegeti sa fiti profitabili.
 
2. Reactionati inaintea brand-urilor mari
Cand sunteti o afacere mica, aveti avantajul ca puteti fi sprinteni. Aveti posibilitatea de a reactiona rapid la ceea ce se intampla pe piata. Puteti sa va schimbati planurile, in functie de ceea ce va spun clientii, sau puteti sa va gasiti parteneri adecvati momentului. Brandurile mari nu au acest lux. Dureaza sa creezi, sa aprobi si sa lansezi campaniile publicitare.
 
3. Excelati la capitolul servicii pentru clienti
Stiti de ce multi clienti prefera sa faca afaceri cu companii mici, si nu cu branduri mai mari? Pentru ca sunt tratati mai bine. De exemplu, daca luam regulat pranzul la cafeneaua din colt, femeia din spatele tejghelei va invata, in cele din urma, care ne sunt preferintele si va veni in intampinarea lor. Daca avem o problema cu un aparat electrocasnic pe care l-am cumparat recent, ne putem duce la micutul magazin de vizavi sa-i explicam patronului ce s-a intamplat. Oamenilor le place sa mearga, sa se reintoarca unde sunt apreciati. 
 
4. Fiti neinfricati
Sa fiti neinfricati nu inseamna sa fiti si nesabuiti, ci doar indrazneti, asumandu-va riscuri. Inseamna sa experimentezi cu tehnologii sau metode noi, in timp ce brand-urile renumite inca asteapta aprobarea sa-si deschida un cont de Twitter. Lipsa de teama este, intr-adevar, alimentata si de faptul ca esecurile au preturi relativ mici. Ati citit ceva pe un blog care va merge in cazul dumenavoastra? Testati! V-a venit o idee cum sa folositi pagina de Facebook? Testati! Folositi avantajul marimii pentru a actiona rapid, in timp ce jucatorii mari sunt inca in intalniri pentru a dezbate problema.

5. Deveniti la randul vostru un brand renumit
Sunteti o afacere mica? Si ce daca? Asta nu este o scuza pentru a evita sa incercati sa deveniti un brand vizibil si de incredere. Incorporati blogging-ul, interactiunea pe Twitter, Facebook si pe forumuri in mixul de marketing, pentru a crea un continut consistent in jurul marcii proprii si pentru a fi intr-un permanent contact cu audienta targetata.
 
Autor: Marketingportal


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016