Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Iata de ce site-ul afacerii tale nu atrage clienti
Tags: marketing, call to action, trucuri de marketing, afacere
Gandeste-te in primul rand daca ai pe homepage un call to action. Cu alte cuvinte, incearca prima ta pagina sa-l faca pe vizitator sa actioneze in vreun fel, pe langa simpla lecturare a textelor si apasarea butonului de Escape?
Gandeste-te in primul rand daca ai pe homepage un call to action. Cu alte cuvinte, incearca prima ta pagina sa-l faca pe vizitator sa actioneze in vreun fel, pe langa simpla lecturare a textelor si apasarea butonului de Escape?
Exemple de call to action:
- abonare la un newsletter,
- vizionarea unui demo privind functionarea unui produs,
- o casuta unde clientul poate cere o consultatie ceva,
- descarcarea unui studiu sau
- o oferta speciala.
Daca site-ul tau are o astfel de call to action, sa stii ca te descurci mai bine decat 70% din site-urile B2B. Aceasta este concluzia unui nou studiu care a trecut in revista 200 de site-uri ale unor afaceri mici B2B cu mai putin de 100 de angajati.
De ce ai nevoie de un call to action? Motivul este simplu: dupa ce ai cheltuit bani si efort pentru a crea un site si pentru a-l promova pentru a atrage vizitatori, ultimul lucru pe care vrei sa-l faci este sa-i lasi sa plece pur si simplu.
Sunt miliarde de site-uri, asa ca este foarte posibil sa nu mai fi gasit a doua oara. I-ai dat vizitatorului vreun motiv sa-si aminteasca de afacerea ta? Ai facut ceva – chiar si un pas mic cum ar fi invitatia la abonarea la un newsletter – pentru a pastra contactul cu acel vizitator?
Nu sari direct pe client. Nu te poti astepta ca acesta sa cumpere de la prima vizita. Scopul este sa stabilesti o conexiune, ceea ce inseamna ca trebuie sa-i faci sa-ti ofere voluntar adresa lor de email, adica permisiunea de a comunica cu ei. De aici poti incepe sa construiesti o relatie.
Iata si alte greseli pe care site-urile afacerilor B2B le mai fac, conform studiului amintit:
- 56% nu folosesc meta descriptions pentru a fi gasite la cautarile pe Google,
- 70% nu pun un numar de telefon de contact intr-un loc vizibil,
- 87% nu fac nimci ca pagina de CONTACT sa iasa in evidenta,
- 82% nu se deranjeaza sa-si listeze conturile de social media.
Gandeste-te la toate oportunitatile irosite! Si te mai intrebi de ce ROI-ul site-ului tau este atat de mic?!
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.