Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Imi pare rau... nu vorbesc jargoneza
Tags: marketing, cuvinte cheie, cuvinte cheie in marketing, mesaje de marketing
Marketerii sunt vinovati pentru ca scriu texte care sunt incarcate de cuvinte cheie si care tipa "Eu! Eu! Eu!" cand lauda nemasurat produsele sau serviciile companiei. Problema cu aceasta abordare este ca avem un continut care este scris dintr-o perspectiva interna, in loc sa aiba in vedere perspectiva externa a cumparatorului.
Marketerii sunt vinovati pentru ca scriu texte care sunt incarcate de cuvinte cheie si care tipa "Eu! Eu! Eu!" cand lauda nemasurat produsele sau serviciile companiei. Problema cu aceasta abordare este ca avem un continut care este scris dintr-o perspectiva interna, in loc sa aiba in vedere perspectiva externa a cumparatorului.
NU UITA: Cand un cumparator iti gaseste continutul, probabil ca l-a descoperit in timp ce cautau o SOLUTIE pentru o provocare cu care se confrunta in momentul de fata.
Ceea ce inseamna ca ai numai cateva secunde la dispozitie sa-l convingi ca ii intelegi nevoile si ca il poti ajuta sa-si rezolve problema. Este important sa folosesti anumite cuvinte cheie, dar prea multa pufosenie deranjeaza.si, daca il fortezi pe cititor sa se descurce cu jargonul domeniului tau pentru a achizitiona „solutia” ta, nu vei avea mare succes.
Asa ca intreaba-te: il ajuta continutul meu pe client sa-si rezolve rapid problemele?
Daca raspunsul este nu, daca arata numai ceea ce stii sau ce produse/servicii ai de vanzare, cititorii se vor uita in alte parte dupa raspunsuri.
Poate ca oferi niste solutii minunate, dar, daca niciun consumator nu vede cum s-ar putea folosi de ele ASTAZI, ti-ai pierdut sansa de a avea clienti. Dintr-un simplu clic.
Marketingul de calitate nu se refera la ceea ce vrei sa le spui clientilor, ci la impartasirea lucrurilor pe care clientii vor sa le auda ACUM.
Tot ceea ce creezi trebuie sa fie un raspuns la modul in care poti solutiona problemele clientului. Daca nu, rezultatul final poate sa fie, uneori, dureros:
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.