Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Intrebari pe care sa ti le pui inainte de a lansa o campanie de marketing
Tags: marketing, plan de marketing, strategie, brand, business
Inainte de a consuma timp si bani pentru a lansa o campanie de marketing, fa o analiza de sine riguroasa. Cele trei intrebari pe care ti el propunem pentru autoanaliza nu sunt intrebari de marketing, ci de business. Sunt intrebari-cenusarese, caci este foarte greu sa le gasesti un raspuns consistent.
Inainte de a consuma timp si bani pentru a lansa o campanie de marketing, fa o analiza de sine riguroasa. Cele trei intrebari pe care ti el propunem pentru autoanaliza nu sunt intrebari de marketing, ci de business. Sunt intrebari-cenusarese, caci este foarte greu sa le gasesti un raspuns consistent.
Intrebarea 1: Care este toleranta la risk versus recompensa?
Cauti un anumit progres gradual sau urmaresti rezultate exceptionale rapide? Cum se aliniaza aceste asteptari cu cele financiare, avand in vedere si configurarea organizatieie tale (actionari etc.)? Ai un raspuns unitar sau mai multe, pe baza de departament sau linie de produse?
Nu uita ca raspunsurile multiple trebuie sa fie o decizie deliberate, si nu o strategie accidentala.
Mai limpede, nu avem de-a face doar cu o intrebare business, ci poate fi indosariata si la „comportament organizational” si „management leadership”, printre altele. Mult prea adesea, o companie poate avea zeci de abordari vizavi de risc versus recompensa, la diferite niveluri, roluri, din diferite motive. Inevitabil, se ajunge la neindemanare strategica de investitii si performanta ineficienta. Pana cand organizatia nu-si defineste toleranta la risc, este dificil de stabilit un plan integrat de marketing.
Intrebarea 2: In ce exceleaza afacerea ta?
Ce marketam noi aici? Are compania un produs care poate fi considerat cel mai bun, la cel mai bun pret, cea mai buna solutie? Este destul de improbabil ca o organizatie sa fie buna la mai mult de o competenta de baza.
Ca sa punem punctul pe „i”, cele mai bune initiative de marketing sunt create de strategii de business care urmaresc targeturi definite clar, obiective definite clar si catalizatori strategici definiti clar. Cu riscul de a parea redundanti, desi pare simplu, este suprinzator cat de putine companii reusesc sa-si puna resursele in spatele unei platforme de business care conecteaza toate punctele.
Intrebarea 3: Ce vrei sa obtii?
Cu cat intri mai adanc in planificarea de marketing, cu atat mai adanc patrunzi si in stabilirea prioritatilor. Evident, tutror ne-ar placea sa creasca si vanzarile si actiunile brandului. Si, cu produse diferentiate, competitori slabi, lanturi de livrare predictibile si bugete nelimitate, am avea o sarcina usoara. dar stim cu totii ca nu asa stau lucrurile pe piata de azi.
Sursa articol: inc.com
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.