Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marketing-ul pentru mame
Tags: marketing, mame, mama moderna, copii, putere de cumparare, bani
Mamele tin in mana portofelul familiei. De ce atunci marketing-ul isi greseste, cel mai adesea, tinta?
Mamele tin in mana portofelul familiei. De ce atunci marketing-ul isi greseste, cel mai adesea, tinta?
De aici si marea problema: companiile din toata lumea vrea sa le vanda mamelor, dar majoritatea acestora din urma spun ca sunt neintelese. De aici si complexul mamei.
Revistele si televiziune nu reflecta imaginea corecta a unei mame moderne. Nimeni nu arata atat de ingrijit si de echilibrat in fiecare zi, caci mamele se straduiesc din greu sa mentina toate masinariile familiei sub control, iar perfectiunea nu este o tinta a lor in sine.
Asadar, daca vrem sa ajungem la inima mamelor, trebuie sa le propunem produse care sa le faca viata mai usoara.
Daca se idealizeaza viata unei mame, inseamna ca nu o intelegem. Mamele nu sunt tot timpul fericite, mai ales cand fac curat. In plus, reclamele ii prezinta pe copii ca pe niste ingerasi ascultatori care mor de incantare cand isi mananca legumele. Iar garderoba unei mame cuprinde, de obicei, cardigane si pantaloni pe picior.
Pentru a aprecia cu adevarat puterea senzationala pe care o au mamele, mergeti intr-un parc. Daca stati langa tobogan cateva minute, veti auzi ce asigurare medicala este cea mai buna, ce a mai aparut pe piata mancarii pentru bebelusi, ce vacante sunt indicate pentru ce tipuri de familie, dar si ultimele stiri politice. Copiii lor, intoliti cu brand-uri renumite (Disney, Zara, H&M etc.) se joaca prin preajma, luandu-si din carucioarele Graco sau Chicco paharul de apa. Este o expozitie mobila a puterii de cumparare de care dispun mamele.
De la scutece la puiul pe care-l gatesc la cina, mamele cheltuiesc bani si adora sa vorbeasca despre asta. In niciun alt sector al consumatorilor, word of mouth nu este mai pregnant. Mamelor le place sa vorbeasca, sa compare, sa impartaseasca. Daca obtinem admiratia unei mame, putem fi siguri ca ea ne va face reclama.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.