Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marketingul de continut te ajuta sa-ti cladesti o imagine puternica
Tags: marketing de continut, content marketing, bloguri, continut de calitate, imaginea brandului, promovare brand
Marketing-ul de continut este o modalitate eficienta de construire si mentinere a unei imagini favorabile. O strategie de content marketing presupune parcurgerea mai multor pasi.
Marketing-ul de continut este o modalitate eficienta de construire si mentinere a unei imagini favorabile. O strategie de content marketing presupune parcurgerea mai multor pasi.
Este important ca un brand sa devina o sursa de informare la care audienta tinta sa apeleze cu incredere. Prin urmare, brandul respectiv trebuie sa isi construiasca o reputatie in mediul online, prin furnizarea de continut relevant si valoros, facilitand in acelasi timp interactiunea cu audienta tinta.
Care sunt principalele modalitati de construire a reputatiei online? Iata cateva exemple:
1. Blogurile de specialitate – prin intermediul blogului, un brand poate sa ofere audientei tinta articole de calitate, sfaturi si trucuri din industrie, poate interactiona cu clientii fideli si cei potentiali, etc.
2. Newslettere – cu ajutorul newsletterelor, un brand isi poate construi o lista de abonati. O astfel de lista este extrem de utila pentru promovarea produselor si serviciilor si pentru fidelizarea clientilor si atragerea altora noi.
3. Webinarii/ cursuri online – acestea pot reprezenta modalitati extrem de eficiente de demonstrare a expertizei intr-un anumit domeniu. Atunci cand ii inveti pe oameni ce si cum sa faca, acestia vor capata mult mai multa incredere in brand si in reprezentantii acestuia.
4. Clipuri video si continut audio – chiar daca avem tendinta sa ne gandim la articolele scrise atunci cand vorbim de marketingul de continut, acesta nu rezuma doar la bloguri si comentarii. Blogurile video si continutul audio pot fi instrumente si mai eficiente, deoarece vor oferi o nota personala si un plus de originalitate imaginii brandului.
Marketingul de continut poate lua diverse forme, acesta incluzand atat materialele scrise, cat si imaginile, clipurile video si cele audio. Fiecare brand trebuie sa descopere care sunt cele mai eficiente instrumente in atingerea publicului tinta. Cel mai important lucru este insa furnizarea constanta de continut nou si de calitate. Doar asa puteti cladi o imagine solida a brandului.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.