Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Metode eficiente de creare a unei noi campanii de marketing
Tags: campanie de marketing, strategii de marketing, clienti potentiali, audienta tinta
Tocmai ati finalizat cu succes o campanie de marketing si nu stiti incotro sa va indreptati? Iata cateva idei stralucite oferite de experti din domeniu, care au scopul de a va ajuta sa creati noi campanii de marketing si sa va schimbe modul de gandire in privinta atingerii audientei tinta.
Tocmai ati finalizat cu succes o campanie de marketing si nu stiti incotro sa va indreptati? Iata cateva idei stralucite oferite de experti din domeniu, care au scopul de a va ajuta sa creati noi campanii de marketing si sa va schimbe modul de gandire in privinta atingerii audientei tinta.
"Pe tot parcursul anului, campaniile mari nu prea se abat de la audientele lor tinta. Poti gasi insa multe oportunitati si in audientele secundare. Pentru a profita de aceste oportunitati, ne obicei folosim canalele social media. Monitorizam campaniile din social media pe tot parcursul anului si identificam intrebarile si conversatiile cheie pe care dorim sa le exploram mai departe. Apoi, cand avem timp, testam aceste audiente, realizand diverse promotii sau urmarind efectul unor anumite mesaje asupra publicului. De cele mai multe ori, invatam ceva nou, ceva ce nu fusese luat in considerare pentru urmatoarea lansare de produs, sau ne este validata o noua idee sau directie." – Todd Miller, The Archer Group
Al doilea sfat: Participa activ la evenimentele spontane.
"Gaseste evenimente la care participa multi clienti potentiali sau existenti. Ofera-ti serviciile sau organizeaza o petrecere petnru clienti si incurajeaza-i sa-si aduca prietenii. Astfel, vei avea ocazia sa comunici cu clientii existenti si sa afli ce le place/ce nu le place, insa, si mai important, vei putea gasi clienti noi. Nu face insa marea greseala pe care o fac majoritatea oamenilor de afaceri dupa un eveniment important, si anume aceea de a nu contacta fiecare potential client. Daca ai adunat sute de carti de vizita sau adrese de mail, trimite-le oamenilor mail-uri de multumire si invitatii pentru evenimente viitoare. Ofera-le ceva de valoare: un discount, un newsletter gratuit, functii suplimentare, etc., apoi oamenii intersati se vor identifica singuri." – Linda Worrell, Red F.
Al treilea sfat: Sponsorizeaza evenimente majore.
"Sponsorizarea unor evenimente majore poate fi o metoda eficienta si necostisitoare de conectare cu liderii din industrie. Gaseste moduri interesnte de asociere a produselor sau serviciilor tale cu respectivul eveniment, pentru a crea un efect cat mai puternic." – Maneesh Goyal, MKG
Al patrulea sfat: Reconecteaza-te cu clientii potentiali din trecut
"Este important sa contactezi din nou persoane cu care ai mai vorbit si care, dintr-un motiv sau altul, te-au refuzat in trecut. Daca anumiti oameni te-au sunat sa te intrebe detalii referitoare la un anumit produs sau serviciu, insa nu au facut nicio achizitie, este indicat sa ii recontactezi si sa le prezinti din nou oferta curenta. Acestia si-au exprimat deja interesul in compania ta." - Dan Feldstein, Red Ventures
via Inc
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.