Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Putem sa ne imbratisam? Iata cinci sugestii pentru a va face clientii sa va adore
Tags: imbratisare, social media, succes, marketing
Nu va speriati, imbratisarea isi are acum locul si in marketing, cel putin la modul figurat. Asadar, ce credeti, a ne imbratisa sau a nu ne imbratisa?
Nu va speriati, imbratisarea isi are acum locul si in marketing, cel putin la modul figurat. Asadar, ce credeti, a ne imbratisa sau a nu ne imbratisa?
Obtinerea unei imbratisari depinde de experienta pe care o are clientul vizavi de dumneavoastra si mai putin de durata relatiei. Ascultati tot atat de mult pe cat vorbiti? Rezolvati o problema a clientului?
Companiile castigatoare se vor cerne dintre acelea care nu neaparat au cele mai grozave produse sau servicii, ci dintre acelea care procedeaza corect si primesc imbratisari de la clienti. Nu toti clientii sunt genul mamos, afectuos. Ca om de marketing. trebuie sa-i identificam pe cei care sunt. Acestia vor fi cei care vor duce mai departe campaniile in locul nostru. Cum putem deci obtine mai multe imbratisari?
1. Meritati-va imbratisarea
Indiferent cat de mare este compania voastra, de cat de bune sunt produsele, de cat de haioasa este reclama, compania poate sa nu merite sa fie imbratisata. Vorbim de o calitate care face parte din cultura companiei, este inserata serviciilor si stimulilor pe care-i trimiteti spre piata. Nu trebuie sa fiti Apple sau Starbucks, dar trebuie sa va mentineti abordabilitatea.
2. Ascultati
Marketingul de calitate nu poate repara produsele proaste sau serviciile nefolositoare, dar poate sa-si adjudece inima clientilor, ascultandu-i. Ascultatul are mai multa putere decat vorbitul. Aplecati-va urechea la vocea pietei.
3. Implicati-va si implicati-i si pe ceilalti
Da, a devenit deja un cliseu in era social media, dar conversatiile cu clientii va aduc imbratisari. Vorbiti cu ei despre ce-i intereseaza, obtineti feedback, idei sau reactii al o postare sau la un filmulet. Cu cat vorbiti mai mult cu ei, cu atat mai bune vor fi relatiile.
4. Identificati liderii de opinie
Gasiti mamosii intre clientii dumneavoastra, adica pe cei care va vor imbratisa primii. Incurajati-i apoi sa vorbeasca la intalniri sau sa participe la webinarii. Gasiti clientii care sunt activi pe forumuri, cei care pot sa vorbeasca, de bine sau de rau, despre ceea ce faceti.
5. Imbratisati
Aratati-va dragostea. Trimiteti flori, felicitari sau cadouri. Clientii pot fi imbratisati si prin social media.
Viitorul marketingului nu se refera la voi, ci la clientii care fac marketing in locul vostru. Totul incepe cu o imbratisare...
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
STUDIU: La ce sunt folosite retelele de socializare in Romania
Cum sa iti optimizezi site-ul pentru Pinterest
Vrei reclame de succes? Afla ingredientele secrete
In ce loc din social media imi promovez mai intai afacerea?
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni