Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sase lectii de marketing pe care le putem invata de la speakerii abili

Tags: marketing, nevoi, branding, oameni promovare a continutului

Speakerii netalentati si marketerii ediocrii au anumite trasaturi in comun, printre care si pe aceea ca nu-i pot explica audientei, in mod concis, de ce trebuie sa-i pese de informatiile si serviciile pe care le ofera.
Alte trasaturi comune:
 
discursul lor nu este focalizat;
nu-si inteleg audienta;
se concentreaza mai mult pe propriile nevoi decat pe cele ale audientei;
nu reusesc sa initieze un dialog cu audienta;
nu-si incurajeaza audienta, la sfarsitul prezentarii, sa actioneze in continuare.

Urmarea evidenta a comportamentului mai sus-amintit al speakerilor este ca nu au rezultate si-si plictisesc ascultatorii pana la lacrimi. Din nefericire, si marketerii afiseaza acelasi comportament nefericit.

Iata cateva lectii de marketing care va pot ajuta sa (va) schimbati lumea.

1. Elaborati un discurs inaltator care sa ajute toate eforturile de marketing, branding si de promovare a continutului. Majoritatea dintre noi au o idee vaga despre ceea ce este un discurs inaltator si ce folosim pentru a ne prezenta si pentru a spune ceea ce facem. Promisiunile pe care le faceti trebuie sa convinga si sa fie concise.

2. Trebuie sa va intelegeti audienta, pentru a comunica eficient cu aceasta.  Mult prea adesea incepem cu lucuri despre care credem ca sunt importante pentru clienti, fara a fi facut insa nicio cercetare in prealabil privind ceea ce-i emotioneaza cu adevarat.

3. Trebuie sa uitati de propria persoana si sa va concentrati numai asupra audientei. Speakerii de valoare sunt atenti la audienta si se uita pe sine. Observa reactia la prezentare, pentru a o adapta.
 
"Ascultarea" este o componenta fundamentala a marketingului de continut. Din fericire, exista instrumente ca "Google alerts" si Twitter care ne lasa sa monitorizam in timp real modul in care clientii reactioneaza si care le sunt preocuparile principale.

4. 
Folositi povesti convingatoare pentru a implica audienta la nivel emotional, pentru a-si aminti si repeta ceea ce au auzit. Inca de cand eram prunci, ne-a placut sa ascultam povesti si sa invatam din ele. Mesajul nostru trebuie sa fie impachetat intr-o povestea frumoasa pe care clientii s-o iubeasca, ep care sa si-o aminteasca si pe care s-o repete.  Clientii pot sa nu-si aminteasca fiecare beneficiu oferit de produsele noastre, dar isi vor aminti o poveste bine spusa despre cum unul dintre colegii lor si-au rezolvat o problema, si-a salvat averea sau a dat peste o solutie providentiala.

5.
 Implicati-va audienta intr-un dialog, pentru ca prezentarea sa fie interactiva. Ascultatorii vor sa fie mai mult decat simpli ascultatori. Vor sa fie participanti activi.
Acest lucru se aplica marketingului de secol al 21-lea. Clientii nostri vor sa se implice in conversatie. Nu vor sa fie receptori ai unui flux de comunicare cu sens unic. In plus, dublul sens al comunicarii ne va ajuta sa imbunatatim calitatea a ceea ce vindem si a modului in care vindem.

6. Incheiati-va prezentarea oferindu-i audientei sugestii de actiuni. Nu-i lasati sa iasa pur si simplu din incapere dupa o lunga sesiune de Q&A. In schimb, incheiati-va prezentarea sugerand audientei sa ia actiuni specifice care sa initieze calatoria inspre rezolvarea problemelor cu care se confrunta.
 
Bineinteles, acest lucru este la fel de important pentru marketingul continutului online. Este esential sa ne incurajam vizitatorii online sa se indrepte catre o solutie la problemele lor, ceea ce-i va transforma in clienti.  Aceste actiuni pot lua forma abonarii la eNewsletter, descarcarea unei e-book sau a unui raport special sau inscrierea la un webinar gratuit. Fiecare dintre aceste actiuni ii vor aduce pe oameni mai aproape de solutia cautata si de dumneavoastra.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016