Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sfaturi privind comercializarea produselor online
Tags: shopping online, testimoniale, comercializare produse, consumatori
Daca ati facut vreodata cumparaturi online, fara indoiala ca au existat multe ocazii in care ati refuzat anumite produse, in timp ce altele v-au facut cu ochiul. Ce determina consumatorii sa cumpere un anumit produs online?
Daca ati facut vreodata cumparaturi online, fara indoiala ca au existat multe ocazii in care ati refuzat anumite produse, in timp ce altele v-au facut cu ochiul. Ce determina consumatorii sa cumpere un anumit produs online?
1. Mariti fontul – fonturile de mici dimensiuni sunt dusmanul site-urilor de shopping online.
2. Concentrati-va asupra partii superioare a site-ului – adica acea parte care este vizibila fara a fi nevoie sa se deruleze pagina in jos. Consumatorilor moderni le lipseste rabdarea, astfel incat trebuie sa va asigurati ca partea superioara a paginii ii va atrage suficient de mult incat sa ramana pe site.
3. Oferiti discount-uri si produse gratuite – daca site-ul dumneavoastra comercializeaza carti online, atunci oferiti clientilor cate un ebook gratuit sau recenzii la cele mai populare carti. In orice caz, incercati intotdeauna sa le oferiti clientilor un bonus de fidelitate.
4. Ghidati-va dupa principiul “less is more” – nu incarcati pagina cu detalii inutile, care nu vor reusi decat sa sperie clientul. Furnizati cat mai putine optiuni si veti observa ca vizitatorii vor fi mai dispusi sa ia actiune.
5. Vorbiti din proprie experienta – nu recomandati produse pe care nu le-ati testat personal in prealabil. Clientii nu vor dori sa va cumpere produsele daca le furnizati recenzii false.
6. Oferiti testimoniale – acestea joaca un rol important in vanzari, deoarece au rolul de a creste credibilitatea brandului. In acelasi timp, nu este indicat sa postati prea multe testimoniale, rezumati-va la cateva marturii de calitate, din surse credibile.
7. Folositi elemente vizuale – o imagine face cat o mie de cuvinte. Din acest motiv, imaginile sunt esentiale cand incercati sa promovati produse. Clientii trebuie sa se simta in largul lor navigand pe site, prin urmare, trebuie sa acordati o atentie deosebita elementelor de design.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.