Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Singura intrebare prin care un CEO isi da seama daca trebuie sau NU sa angajeze pe cineva
de Ana Tudor |
Tags: om de afaceri, interviu de angajare, cultura generala bogata, karl heiselman
Interviul de angajare nu mai este de mult unul clasic, in cadrul caruia candidatii sa aiba aceleasi sanse, in functie de testele sau raspunsurile pe care le ofera. Fiecare companie in parte organizeaza un interviu "personalizat" pentru a descoperi cele mai potrivite persoane pe care sa le angajeze. Au de castigat cei care prin sarmul lor reusesc sa isi depaseasca emotiile si sa vorbeasca liber cu recrutorii pe orice tema ar alege acestia.
Interviul de angajare nu mai este de mult unul clasic, in cadrul caruia candidatii sa aiba aceleasi sanse, in functie de testele sau raspunsurile pe care le ofera. Fiecare companie in parte organizeaza un interviu "personalizat" pentru a descoperi cele mai potrivite persoane pe care sa le angajeze. Au de castigat cei care prin sarmul lor reusesc sa isi depaseasca emotiile si sa vorbeasca liber cu recrutorii pe orice tema ar alege acestia.
Asigura-te ca viitori tai angajati au o cultura generala bogata si se pot exprima liber pe orice subiect, inainte sa angajezi potentiali vanatori de job-uri.
In incercarea de a descoperi daca acei candidati care se prezinta la interviul de angajare au o cultura potrivita pentru a-i primi in compania sa, Karl Heiselman, CEO al Wolff Olins a declarat jurnalistilor de la The New York Times ca ii provoaca pe acestia la o discutie libera.
Dupa ce le solicita candidatilor sa vorbeasca putin despre ei, directorul general al Wolff Olins admite ca isi poate da seama daca respectivii merita sau nu un loc de munca in compania sa.
Karl Heiselman explica faptul ca acest lucru este posibil deoarece el considera ca acei oamenii cu care ti-e greu sa porti o discutie, de asemenea iti va fi dificil sa lucrezi cu ei.
Pentru a-si da seama de intentiile fiecarui candidat si pentru a descoperi ce fel de persoana este, Heiselman obisnuieste sa ii intrebe pe fiecare in parte: "Care este povestea ta?"
Omul de afaceri isi explica si strategia:
"Acele persoane care raspund la aceasta intrebare vorbind doar despre locul de munca, le gasesc neinteresante. In schimb, daca simt ca oamenii sunt sinceri si vorbesc despre ceea ce isi doresc ei cu adevarat de la viata, despre pasiunile lor si despre ceea ce intentioneaza sa faca in viitor, chiar daca asta nu coincide cu fisa postului pentru care ei participa la interviu, pe acestia ii gasesc mult mai interesanti si au mult mai multe sanse sa primeasca un loc de munca in compania mea."
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.