Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Strategii de eficientizare a website-ului
Tags: strategii eficientizare, strategie de marketing, website companie, email automat, promotii
Rata de conversie a unui site, adica raportul dintre numarul de vizitatori raportat la numarul de clienti sau procentajul de vizitatori care se inregistreaza, cumpara un produs de pe site sau fac o alta actiune, este in general o latura neglijata a marketingului online.
Rata de conversie a unui site, adica raportul dintre numarul de vizitatori raportat la numarul de clienti sau procentajul de vizitatori care se inregistreaza, cumpara un produs de pe site sau fac o alta actiune, este in general o latura neglijata a marketingului online.
Iata cateva astfel de strategii de eficientizare a website-ului, conform MarketingMinefield:
1. Stabileste clar care este scopul website-ului. Are scopul de a oferi doar informatii valoroase sau vrei de asemenea ca utilizatorii sa iti cumpere produsele? Exista multe site-uri care nu stiu exact ce isi doresc ca vizitatorii sa faca, odata ajunsi acolo. Nu trebuie decat sa adaugi un buton “Inregistreaza-te astazi” sau “Cumpara astazi produsele dorite” pentru a-ti creste semnificativ rata de conversie.
2. Concentreaza-te asupra dorintelor clientului. Adreseaza-te direct clientului, in loc sa oferi pur si simplu detalii despre companie sau produse.
3. Colecteaza adresele de mail ale vizitatorilor. Asta nu inseamna ca trebuie sa adaugi pur si simplu un buton de abonare la newsletter. Spune-le vizitatorilor de ce ar trebui sa se inregistreze: vor primi reduceri, brosuri gratuite, vor participa la concursuri, etc. Ofera-le vizitatorilor motive intemeiate pentru a-ti da in schimb adresa de mail.
4. Foloseste email-uri automate. Acestea sunt rar utilizate, cu toate ca nu costa nimic. Daca cineva cumpara un anumit produs de pe website-ul tau, trimite-i un email automat cu selectii de produse similare.
5. Ofera reduceri si promotii. Spre exemplu, daca ai un magazine online de imbracaminte, trimite clientilor prin email cupoane de reducere pentru ultima colectie. Trimite-le de asemenea oferte speciale, promotii, brosuri. Astfel, vei ramane in mintea potentialilor cumparatori si isi vor aminti de magazinul/compania ta atunci cand vor hotari sa achizioneze un anumit produs.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.