Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Transforma plangerile in complimente
Tags: marketing, management, social media, facebook, google
Unul din lucrurile de care se tem toate companiile fata de deschiderea online este ca sunt mai vulnerabile criticilor. Vesti proaspete pentru toata lumea: indiferent daca ai site sau nu, clientii tai sunt online si tot vor vorbi despre tine!
Unul din lucrurile de care se tem toate companiile fata de deschiderea online este ca sunt mai vulnerabile criticilor. Vesti proaspete pentru toata lumea: indiferent daca ai site sau nu, clientii tai sunt online si tot vor vorbi despre tine!
Exista branduri care nu au pagina de facebook creata de ei, ci de catre un fan care a pus la cale un grup pentru cei indragostiti de un brand anume unde sa-si manifeste entuziasmul. Exista si reversul medaliei, adica grupuri create de eci care urasc un anumit brand.
Cum sa-ti monitorizezi aparitiile, cum se transformi plangerile in complimente si complimente in mesaje publicitare pentru brand?
Primul lucru pe care sa-l faci este sa fii atent la ce se spune despre tine:
- ai vreun blog care permite comentarii, un cont pe social media sau apari pe liste cu firme din localitatea ta? Daca da, trebuie sa fii atent la: comentariile de pe blog, la mentiunile despre tine pe Twitter, la notificarile Google+, la comentariile de pe canalul tau de YouTube .
Cauta pe social media in timp real
Cand vine vorba despre social media, discutiile despre brandul tau pota sa nu aiba loc pe conturile tale. Urmareste cateva servicii:
• Tweet-urile despre brand-ul tau nu apar pe contul tau de Twitter. Alege un instrument de management al Twitter, cum ar fi HootSuite sau Tweetdeck;
• Fa o cautare pe Facebook uita-te la rezultate. Foloseste optiunile din stanga, pentru a reduce aria de cautare in functie de pagini, grup, postari publice si postari in grupuri;
• Fa o cautare pe LinkedIn: daca dai scroll down in partea de jos a barei din stanga, poti filtra rezultatele pentru a vedea mentiunile.
Vezi ce apare pe Google despre tine
Pentru a vedea daca lumea te vorbeste de bine sau de rau, cauta forumurile pe Google.
Cum transformi plangerile in complimente
Acum ca stii cate ceva despre cum sa aflii ce se vorbeste despre brand online, ce poti face mai departe? Poti raspunde:
• Schimba perceptia publica despre brand. Daca nu reactionezi, oamenii vor presupune ca nu-ti pasa de ceea ce cred. Daca raspunzi, vor crede ca brandul se straduieste. Ceea ce atrage fidelizare si incredere.
• Opreste bulgarele de zapada din rostogolit. O singura persoana care se plange da nastere unui efect de tipul bulgarelui de zapada. I se vor alatura si altii. Daca te oferi, ca brand, sa-l ajuti pe primul nemultumit, impactul va fi mai mic.
• Schimba ceva. Sa zicem ca cineva se plange ca nu a primit o comanda. Roaga persoana respectiva sa-ti dea datele de livrare si apoi trimite-le ce au comandat sau vorbeste tu cu firma de curierat sa vezi ce s-a intamplat. Clientul va fi satisfacut si va intelege ca vrei sa-l ajuti.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.