Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 greseli majore in landing page-uri. Invata sa le eviti!
Tags: landing page, clienti, cumparator, mesaj marketing, pagina vanzare, trafic, conversie
Orice landing page sau pagina de vanzare/prezentare a unui produs are un singur obiectiv: sa il convinga pe vizitator sa cumpere produsul. In general, dincolo de abordarile pe care le adoptam inca dinainte de a incepe sa scriem mesajul de vanzare, mai difera doar carligele pe care le aruncam pentru ca vizitaorul sa intre in contact cu formularul de comanda. Unde gresim insa? Ce ne poate alunga vizitatorul de pe pagina si ce il poate face sa nu mai fie interesat de produs?
Orice landing page sau pagina de vanzare/prezentare a unui produs are un singur obiectiv: sa il convinga pe vizitator sa cumpere produsul. In general, dincolo de abordarile pe care le adoptam inca dinainte de a incepe sa scriem mesajul de vanzare, mai difera doar carligele pe care le aruncam pentru ca vizitaorul sa intre in contact cu formularul de comanda. Unde gresim insa? Ce ne poate alunga vizitatorul de pe pagina si ce il poate face sa nu mai fie interesat de produs?
1. Mesajul paginii este diferit de mesajul de marketing.
Exista nenumarate cai prin care putem aduce trafic catre aceste pagini. Fie ca acestia au fost directionati catre landing page printr-un mesaj pe Facebook sau printr-un mesaj pe newsletter, trebuie sa avem grija ca textul sau oferta prezentata de noi in aceste canale sa nu fie diferita de cea pe care vizitatorul o va regasi pe pagina noastra de vanzare. O unitate intre toate aceste mesaje va spori increderea in brand si va duce, implicit, la cresterea vanzarilor.
2. Landing page-ul promoveaza mai multe posibilitati de comanda.
Daca alegi sa pui in evidenta un numar de telefon, daca la jumatatea paginii se afla deja un formular de comanda si daca inainte de aceasta ai cerut deja adresa de e-mail, atunci te-ai asigurat ca nu mai ai niciun client pe pagina deoarece acestia au refuzat sa isi piarda timpul oferind prea multe informatii. In plus, atentia trebuie atrasa de informatiile pe care le oferim si directionata, prin acestea, catre principalul mijloc de conversie (formularul final de comanda).
3. Pagina nu prezinta personalitatea brandului.
Un landing page cu foarte mult text si cu poze sau elemente multimedia insuficiente nu prezinta incredere. In schimb, fotografii de calitate cu produsul, testimoniale video sau fotografii cu angajatii care au legatura cu produsul sau pagina respectiva maresc increderea vizitatorului in brand si cresc sansele de achizitie finalizata.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.